Ex-tévések alapítottak új ügynökséget |
2010. január 21. csütörtök, 03:00 |
Lollipop Communication néven alapított ügynökséget Hegedűs Kinga és Kalmár Nikoletta. A kommunikációs cég tanácsadással, műsorszponzorációval és közszereplők képviseletével is foglalkozik. Új ügynökség jelent meg a piacon, amit a Filmmúzeum és a Chellomedia egykori munkatársai, Hegedűs Kinga és Kalmár Nikoletta alapított. A Lollipop Communication névre keresztelt cég elsősorban marketing-, márkaépítési- és kommunikációs tanácsadásra, műsorszponzorációra, valamint közszereplők, zenekarok és előadóművészek képviseletére specializálódott. A Lollipop jelenleg két ügyfélnek dolgozik: a Viasat 3-on februártól futó Unibet Pókermilliomos második évadának kommunikációját tenderen nyerték. A másik ügyfél a Pannon Produkciós Iroda, amelynek eseményeit az ügynökség kommunikálja. Az alapítók szakmai háttere Hegedűs Kinga a közszférában szerzett kultúramenedzselési tapasztalatokat, Kalmár Nikoletta pedig kilenc évig a márkaépítés, márkakommunikáció és márkaértékesítés területén dolgozott. Hegedűs Kinga többek között részt vett a 2002-es Olaszországi Magyar Kulturális Évad teljes körű koordinációjában, majd évekig az RTL Klub sajtóosztályán műsorok teljes körű kommunikációjával, pr-ével foglalkozott. Ezután a Filmmúzeum-Tv Paprika–Deko Tv pr-igazgatója lett, ahol a csatornák kommunikációjának és pr-ének stratégiai megtervezése, médiabarterek megkötése, kiadványok szerkesztése, valamint a csatornák arcainak menedzselése volt a feladata. A szakember akkor váltott, amikor a három csatornát a Chellomedia felvásárolta, és egy évig a Neumann János Digitális Könyvtár és Multimédia Központ pr-vezetője volt. Kalmár Nikoletta pályafutását a Tv2-nél event marketinggel és merchandisinggal kezdte, majd négy évig a Sziget Kulturális Szervező Irodánál tevékenykedett, ahol a márkaértékesítési és márkakommunikációs feladatok kerültek előtérbe. Dolgozott a Minimax marketing és értékesítési vezetőjeként, egészen a cég Chellomedia által történő felvásárlásáig. Az egyesítést követően – tavaly júniusig – a hét tematikus csatorna összevont marketing- és kommunikációs igazgatója volt. Forrás: Kreatív Online www.kreativ.hu A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |