Az év bankja Nyomtatás
2007. április 21. szombat, 19:26
A pénzintézetek fejlődését díjazták

Szakavatott zsűri az év bankárát is megválasztotta

ImageBudapest, 2007 november 14. - Kiegyenlített mezőnyben zajlott az idei MasterCard - Az év bankja választás. A szakmai zsűri döntése alapján 2007-ben a CIB Bank nyerte el Az év bankja címet. Az ugyancsak sok szavazatot kapott MKB Bank második lett, megelőzve Magyarország legnagyobb lakossági bankját, az OTP-t. A közönségszavazatok alapján a „legszimpatikusabb“ pénzintézet a Raiffeisen Bank.



Zdenek Houser, a MasterCard Europe Magyarországért, Horvátországért és Szlovéniáért felelős üzleti igazgatója a díjátadón kiemelte: „2007-ben a legtöbb nagy lakossági bank csatlakozott a versenyhez, nehéz feladat elé állítva a gazdasági vezetőkből, tudományos szakemberekből és pénzügyi újságírókból álló zsűrit, hiszen a bírálóbizottság tagjainak igen magas minőségű termékeket kellett összehasonlítani, és meghozni a döntést.“

A MasterCard – Az év bankja díjat minden évben az a pénzintézet kapja, mely a zsűri döntése szerint a legjobb eredményt érte el a piaci részesedés növelése, a fiókhálózat bővítése, az ügyfélszám gyarapítása valamint a termékfejlesztés terén. A kategóriában legjobbnak bizonyuló CIB Bank a kereskedelmi banki és befektetési szolgáltatások széles skáláját nyújtja országos fiókhálózata már több, mint 100 egységében. A 2007. június 30-i adatok szerint a CIB konszolidált mérlegfőösszegét 13 százalékkal, működési eredményét pedig 21 százalékkal növelte az elmúlt év hasonló időszakához képest. Eközben ügyfeleinek száma 90 ezerrel gyarapodott, elérve a 600 ezer főt.
A szervezők idén is 29 banki vezetőt kértek fel arra, hogy válasszák meg Az év bankárát. A megtisztelő címet 2007-ben Felcsúti Péter, a Raiffeiesen Bank vezérigazgatója kapta.

ImageAz Ernst & Young – Az év leginnovatívabb bankja díjat a gálán a CIB Bank dr. Török László, a CIB Bank vezérigazgatója a „CIB Céges Megoldások“-ért vehette át. A „CIB Céges Megoldások“ az egyes iparágakban működő kis- és közepes vállalozások igényeinek megfelelő termékcsomagok összeállítását teszi lehetővé. Az ügyfél maga választhatja ki azokat a bankcsoporti (banki, lízing, faktoring, biztosítási) termékeket, amelyekre szüksége van. Minél több, a CIB Csoport által értékesített terméket vesz igénybe a vállalkozás, annál több kedvezményre válik jogosulttá. Az előre rögzített termékszintű aktivitási feltételek teljesítése esetén a bank negyedévenként írja jóvá a kedvezményt.

A zsűri megítélése szerint az MKB Bank kínálta Az év folyószámla termékét 2007-ben. Az „MKB Kivételes Folyószámla“ a bank elsődleges bankkapcsolatot ösztönző húzóterméke, mely egyedülálló a magyarországi hitelintézeti piacon. Egyesíti mindazon tulajdonságokat, amelyeket egy lakossági ügyfél elvárhat bankjától és bankszámlájától: kiemelkedő látra szóló kamatot biztosít, kedvező kondíciókkal rendelkezik, és alapot biztosít ahhoz is, hogy tulajdonosa kedvezményesen jusson lakás- és személyi hitelhez. Mindemellett az ügyfél segítségre számíthat a csoportos beszedési megbízások megadásakor, valamint személyes pénzügyi tanácsadó áll rendelkezésére. A Kivételes Folyószámla tehát komoly érvet jelenthet a bankváltáshoz és a bankválasztáshoz egyaránt.Az év megtakarítási terméke a K&H Bank „K&H öko alapok“ elnevezésű konstrukciója lett. A K&H öko alapok az első társadalmilag felelős alap Magyarországon.  A környezetet óvó, a fenntartható fejlődést fontosnak tartó szemléletet hozza a befektetések világába. Az ügyfelek dinamikus növekedésre számító vállalatok befektetőivé válnak, és gondolnak a jövő generáció életére is. Az alap alternatív energiaforrások hasznosításával, a klímaváltozás negatív hatásainak kivédésével foglalkozó cégekbe fektet. Nyíltvégű részvényalapként, illetve tőke- és hozamvédett alapként is kínálja a K&H Bank.
A lakossági hiteltermék kategória, valamint a Gazdasági Rádió – Az év direktbanki szolgáltatása győztese egyaránt az OTP Bank lett.

ImageAz év lakossági hiteltermékének választott „Világhitel“ 4 devizanemben igényelhető jelzáloghitel, mely lehetővé teszi, hogy az ügyfelek részesedjenek az alacsony kamatot biztosító japán jen előnyeiből. A konstrukció a devizanem-váltást szerződésmódosítás és díj felszámítása nélkül havonta biztosítja. Ehhez a bank díjmentes SMS-t küld az aktuálisan legkedvezőbb, a Világhitelhez kapcsolódó devizanemről. Forintban fix törlesztéssel véd az árfolyamingadozás rövidtávú hatásától, Lakástakarékpénztárral kombinálva állami támogatás kapcsolható hozzá. Lakáscélra és szabad felhasználásra egyaránt igényelhető.

Az év direktbanki szolgáltatásaként első helyre került „OTP Direkt“ egy csomagban kínálja az összes e-csatorna használatát, összesen 1,5 millió lakossági, vállalati és önkormányzati ügyfélnek. Magyarországon egyedülállóan JAVA alapú mobil, eBPP, autópálya-matrica vásárlást tesz lehetővé és további mikrofizetési  szolgáltatásokat (pl. mobilparkolás, újság előfizetés) biztosít. Mindemellet az OTP Direkt teljeskörű szolgáltatási palettával rendelkezik a megszokott alapfunkciókon túl a széleskörű értékpapír kereskedelem (pl. BÉT megbízások), igénylések (mobil, WAP, bankkártya) valamint a pre-paid kártyafeltöltés területén. Az ügyfeleket több lépcsős azonosítással és Mobil Aláírással védi.2007-ben a MasterCard – Az év bankja választáson indultak: Budapest Bank Nyrt., CIB Bank Zrt., Citibank Zrt., Erste Bank Hungary Nyrt., FHB Jelzálogbank Nyrt., K&H Bank Nyrt., Magyarországi Volksbank Zrt., MKB Bank Zrt., OTP Bank Nyrt., Raiffeisen Bank Zrt.
Az esemény fővédnöke Veres János pénzügyminiszter volt.

A 2007. november 14-én tartott díjátadó gálát követően minden kategória győztese egy éven át használhatja a MasterCard – Az év Bankja logót és megnevezést.

Forrás: MasterCard


Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.