A legújabb PR kontrolling trendek |
2008. április 17. csütörtök, 07:00 |
Kihúzhatják a cégeket a bajból a legújabb PR-módszerekMagyarországon még mindig sokan nem ismerik el a PR létjogosultságát, és számos cég továbbra is költségként, nem pedig befektetésként tekint rá. A szakma elfogadását az is nehezíti, hogy nagyon nehéz mérni a hatékonyságát, bár napjainkban már erre is számos módszer létezik. Az mfor.hu egy szakmai konferencián járt, ahol egyebek között a legújabb PR kontrolling trendeket ismertették. Kérdése van a cikkhez? Írja meg a
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mailcímre! Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |