Díjazták a magyar márkákat Nyomtatás
2010. november 04. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: MagyarBrands díjazott magyar márkák 2010-benA Superbrands mintájára idén a hazai zsűri a magyar termékeket előtérbe helyezve létrehozta a MagyarBrands díjat, melyet a legjobb hazai márkáknak ítéltek oda.A MagyarBrands két kategóriában listázta a legjobb magyar termékekeket. A Figyelő hetilapban csütörtökön megjelenő lista alapján 2010 legjobb fogyasztói márkája a Pick, a legjobb üzleti márkája pedig a Rába lett. A MagyarBrands díjra idén a Superbrands zsűrije és egy négy fős bizottság jelölte ki a magyar márkákat, 2011-től azonban már a magukat hazainak érző márkák önállóan is pályázhatnak.


A fogyasztói kategóriában az 50-es toplista vezetője a Pick, mely száz százalékig magyar tulajdonú, vezetésű, és kizárólag hazai munkaerőt foglalkoztató cég, ami a Kalmopyrin és a Zwack Unicum kivételével az első tíz helyezett mindegyikére igaz. A kizárólag külföldi kézben lévő vállalatok márkái közül a Törley teljesített a legjobban. A sörök versenyét a Dreher nyerte, a Soproni viszont ismertségben több pontot kapott, ezzel megelőzte a Borsodit és Arany Ászokat. A csokiknál sem a Sport szelet, sem a Pöttyös nem került az első ötven közé, szemben a Tibivel, ami részben a magyar tulajdonos miatt került a listára.

Az üzleti márkák 50-es toplistájának első helyén a Rába végzett, mely elnyerte Figyelő Top 200 „Az év legeredményesebb magyar vállalata” díjat is. A cég elsősorban az identitás, ismertség és jó hírnév kritériumokra kapott magas pontszámai miatt tudott kiemelkedően szerepelni. A jelentős külföldi tulajdonú cégek márkái közül az Egis és az Ajka Kristály értek el jó helyezést.

A helyezéstől függetlenül összesen 100 fogyasztói és 50 üzleti márka viselheti majd egy éven át a MagyarBrands logóját. A jövő évi pályázatot a díjátadó napján, november 4-én írják ki, és arra 2011. május 31-ig lehet jelentkezni.

forrás: Kreatív Online


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.