Ügyfél hűségprogram amerikai módra Nyomtatás
2010. november 15. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Amerikai ügyfélelégedettség keltő módszerMint tudjuk, az USA a korlátlan lehetőségek korlátok hazájaként is számon tartható – erre láttam egy aranyos, mégis nagyon megszívlelendő példát egy filmben a minap. A téma: hogy fordítsunk figyelmet meglévő vevőinkre úgy, hogy az automatikusan növelje hűségüket, ezzel folyamatos bevételt generáljon a cégnek?


Zacskómarketing

„We love our customers”, azaz „Szeretjük vevőinket” – harsogta hatalmas betűkkel kiírva a filmbéli ruhatisztító zacskója, mikor házhozvitték (!) az elkészült, tiszta ruhát. Semmi extra lépés, nem valami eget rengető marketing vagy értékesítési stratégiai lépés – mindössze 4 szó (angolul), melyek biztos vagyok benne: számos új megrendelést hoznak a konyhára.

A számla, mint értékesítő

Amikor egyetemista lettem, és Budapestre költöztem, elkezdtem önálló életemet is a csekkek, számlák befizetésével. Emlékszem, mindig zavart, hogy bár havonta fizetem a telefonszámlát, mégis annyira sem veszik a fáradságot, hogy azt mondják: „Köszi, hogy befizetted”. Aztán – valószínűleg hozzám hasonlóan gondolkodó emberek megfelelő pozícióba kerülésével – egyszer csak megjelentek a közüzemi számlákon a „Köszönjük a befizetést” feliratok, melyek véleményem szerint plusz affinitást ébresztenek a felhasználókban, új vevőkben és régiekben egyaránt.

Egy mosoly is elég az üzleti partner szerzéshez

Egyik budapesti plaza gyorséttermében történt, hogy a kiszolgálás nem csak, hogy gyors volt és pontos, de megfejelték egy mosollyal is – amit sajnos nem sűrűn látok ilyen vendéglátóipari egységek alkalmazottain. Ráadásul egy akció előnyeit is élvezhettem, és elköszönésnél (szintén nem tipikus gyorséttermi gondolkodás) úgy érdeklődték meg, hogy ízlett-e az étel, és hogy visszavárnak, mint ha egy régi típusú csárdában jártam volna. Túl a kellemes meglepetésen ezeket tartom az igazi vendégmarasztaló, vendégcsalogató fogásnak!

A kérdés mindössze ennyi: annak érdekében, hogy még inkább megalapozza vállalkozása sikerét, hogy tudná kifejezni vevői iránti háláját?

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner  keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti  kommunikáció  terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.