Ajánlom magamat, különben nincs üzlet |
2011. február 01. kedd, 03:00 |
„Mondja gyorsan, nagyon kevés időm van” – ezt a kezdő értékesítők által is utált mondatot ma egy olyan partner mondta nekem, akinek egy nagyon közeli ismerőse ajánlotta be cégemet. Ebből alapból arra gondoltam volna, hogy a) ismerősöm, aki tudja, mivel foglalkozom, olyannak ajánl be, akinek tényleg érdekes lehet az együttműködés, b) ha már neki is elmondta, hogy keresni fogom (mint ahogy ez történt), ő is felkészül rá(m), c) ha nem érdekes, akkor nem pazaroljuk egymás idejét. Mit tehetünk, hogy pontos ajánlásokat kapjunk, melyekből valós üzletet tudunk elérni? A profit a pontos bemutatkozásnál indul„Nektek van egy internetes oldalatok?” – kérdezte tőlem egy kedves üzleti ismerősöm, akivel 2 éve havonta egyszer minimum találkozunk, és közös akciónk is volt már. Ebből nem azt a következtetést vontam le, hogy ő milyen figyelmetlen, hanem azt, hogy valamit én nem csinálok elég jól, ha az üzleti partner keresés során a bemutatkozásom alapján azok sem „ismernek meg”, akikkel rendszeresen találkozom. Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|