English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Reklám
Legyenek egyértelmuek a reklámokkal kapcsolatos elvárások Nyomtatás E-mail
2009. november 11. szerda, 03:00
11_11_mark1A reklámokkal kapcsolatos elvárások egyértelmuvé válását szeretnék elérni az elektronikus hírközlési szolgáltatók. Az Informatikai Vállalkozások Szövetségének (IVSZ) Távközlési tagozata szervezésében 2009.október 26-án közös klubnap megrendezésére került sor a hazai elektronikus hírközlési szolgáltatók képviseloi részvételével, amelyre meghívták...
Bővebben...
 
Netbook-cunami jön jövőre Nyomtatás E-mail
2009. október 27. kedd, 03:00

10_27_mark

 

Az Acer 70 százalékkal akarja növelni árbevételét három év alatt.

Bővebben...
 
Kevés hirdető, sok lehetőség a magyar blogokon Nyomtatás E-mail
2009. október 19. hétfő, 03:00

10_19_mark


A bloggazdáknak csak 12 százaléka zárkózik el teljesen a hirdetésektől - derül ki a Karmamedia idei, első AdBlog felméréséből.
Bővebben...
 
Az online a legnagyobb reklámszektor az Egyesült Királyságban Nyomtatás E-mail
2009. október 08. csütörtök, 03:00

23,5 százalékos a részesedéssel az online a legnagyobb reklámszektor az Egyesült Királyságban. A válság ellenére 4,6 százalékkal bővült a piac.

Bővebben...
 
Segít a chat? Nyomtatás E-mail
2009. szeptember 08. kedd, 03:00

Néhány e-kereskedelmi oldal úgy próbál vevőket nyerni, hogy a segítségre szoruló online vásárlók számára chat-szolgáltatást biztosít, melynek keretében a fogyasztók valós időben tehetik fel kérdéseiket az ügyfélszolgálatos munkatársnak.

Bővebben...
 
Erőre kaphat jövőre az online reklámköltés Nyomtatás E-mail
2009. augusztus 25. kedd, 03:00

Jövőre 6,5 százalékos növekedést jósolnak az európai online hirdetési bevételeket illetően.

Bővebben...
 
A megújulások nyara a Szentkirályinál Nyomtatás E-mail
2009. július 28. kedd, 03:00

A 2009-es év kedvezőtlen gazdasági körülményei ugyan az üdítő- és ásványvízpiacra is hatottak, de az előnytelen változások nem minden márkára igazak.

Bővebben...
 
A YouTube-on reklámozzák Magyarországot Nyomtatás E-mail
2009. július 23. csütörtök, 03:00

A Magyar Turizmus Zrt. a videómegosztón saját márkázott csatornán mutatja be reklámfilmjeit.

Read More

07_23_napi3Elindította YouTube-csatornáját a Magyar Turizmus Zrt. (MT), így ezek után a világ legnagyobb videó megosztóján immár saját, márkázott csatornán át is közzéteszi reklám- és turisztikai filmjeit, illetve az ott fellelhető rövidfilmekkel is színesíti hazánk turisztikai megjelenését - közölte a társaság.

A www.youtube.com/hungary címen elérhető oldallal az MT nem titkolt célja, hogy a csatornára feliratkozók, illetve a videókat megtekintők körében népszerűsítse hazánk turisztikai kínálatát, és a jövőben direkt üzeneteket jutasson el hozzájuk.

A középtávú célok között szerepel továbbá egy, kifejezetten a YouTube-on meghirdetett pályázat is, melyen vagy az MT korábbi kisfilmjeinek feldolgozását, vagy teljesen saját készítésű országimázs-filmeket vár majd a társaság.

Peresztegi Zoltán, a Google magyarországi vezetője a kezdeményezéssel kapcsolatban elmondta: 2009-ben várhatóan az európai utazási piac 38 százalékát az interneten keresztül foglalják, ezért kiemelkedően fontos, hogy a kínálati oldal szereplői a megfelelő eszközökkel próbálják elérni az utazóközönséget.

Forrás:
Napi Gazdaság Online

www.napi.hu

Bővebben...
 
MOST! - pénzügyi ismeretterjesztő magazin és weboldal a Budapest Banktól Nyomtatás E-mail
2009. július 16. csütörtök, 03:00

Júniusban indította útjára a Budapest Bank MOST! című pénzügyi útmutató kiadványát és annak online oldalát.

Bővebben...
 
Fotel címmel új ügyfélmagazint indított a Vodafone Nyomtatás E-mail
2009. július 13. hétfő, 03:00
"Egyre többet adunk" – a Vodafone új szlogenje vadonatúj kommunikációt takar. Ennek részeként új, kéthavi ügyfélmagazint indít a mobilszolgáltató, Fotel címmel.
Bővebben...
 
Sztereotíp a reklámok nőképe Nyomtatás E-mail
2009. június 29. hétfő, 03:00

 
A reklámok sztereotíp módon ábrázolják a nőket – ez szinte mindegyik előadásban elhangzott a Magyar Fogyasztó Platform Találd a nőt! című konferenciáján. A nők fogyasztási szokásairól is szóló konferencián előadott például Kaszás György, Sas István és Klenovszki János.
Bővebben...
 
Kevés a reklámos a világ 100 legkreatívabb embere között Nyomtatás E-mail
2009. június 10. szerda, 03:00


Kevés ügynökségi kreatív került fel a Fast Company „100 Most Creative People in Business” listájára. Az IT-sek és a dizájnerek vannak nagy többségben.
Bővebben...
 
Teher alatt nőnek a fiatal kreatívok Nyomtatás E-mail
2009. június 02. kedd, 05:00


Nagyon sokat dolgoznak még a magánélet kárára is, viszont a munkavégzés során meglehetősen nagy autonómiával rendelkeznek a reklámszakemberek. Szonda Ipsos-Kreatív közös kutatás, harmadik rész.
Bővebben...
 
A fél reklámszakma odébbállna Nyomtatás E-mail
2009. május 28. csütörtök, 05:00


A legtöbben legalább hat éve dolgoznak a szakmában, nagy a cserélődés, és 50 százalékuk tervezi, hogy munkahelyet, vagy akár szakmát is vált – ez derül ki a Szonda Ipsos és a Kreatív a reklámszakma szereplőiről készült átfogó kutatásának második részéből.
Bővebben...
 
Egyedülállók új kocsival Nyomtatás E-mail
2009. május 27. szerda, 05:00

Reklámarcok  
 
Legtöbbjük budapesti, egyedülálló, gazdasági diplomája van és lényegesen többen rendelkeznek 3 évnél fiatalabb kocsival, mint az átlag – ez derül ki a Szonda Ipsos és a Kreatív a reklámszakma szereplőiről készült átfogó kutatásából.

Bővebben...
 
Nemzet csalogánya tér, raszta és hűs hónalj Nyomtatás E-mail
2009. április 30. csütörtök, 05:00


Mátyás király álruhában, a Tesco családbarát-olcsó, a Pannon meg egy pizzaszelet áráért kínálja a mobilnetet. A TNS Media Intelligence és a Kreatív Online áprilisi kampányjelentése.

Bővebben...
 
Interjú egy helyszínkeresővel Nyomtatás E-mail
2009. április 29. szerda, 05:00

Egyre kevésbé igényesek a filmesek  

Budapesten eltűntek a kultikus épületek, és már egy 56-os filmet se könnyű leforgatni, mert szinte nincs olyan része a városnak, ahol egységes lenne a kép – véli Varga Álmos, aki hegymászóként csöppent bele a filmezésbe. Azóta nagyjátékfilmekhez, reklámokhoz és rendezvényekhez keres helyszínt.
Bővebben...
 
Reklámmentes blogok Nyomtatás E-mail
2009. március 18. szerda, 14:50
Fáj a blogban a reklám?

Egyesek elhamarkodottnak, mások aggályosnak tartják a Blog.hu múlt év végén bevezetett hirdetési rendszerét. Tényleg sales-esek lesznek a bloggerek? Milyen egyéb megoldások vannak? A Kreatív cikke a Blog.hu-s modellről és hasonló megoldásokról. 
Bővebben...
 
A reklám köszöni, jól van Nyomtatás E-mail
2008. november 12. szerda, 06:00


A reklám köszöni, jól van

A magyar online reklámpiacot nem csapta meg a globális pénzügyi krízis előszele


A Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) adatai szerint a magyar online reklámpiacot nem csapta meg a globális pénzügyi krízis előszele: a január-szeptemberi időszakban 30%-ot meghaladó növekedést mutatott. 2008 harmadik negyedévében a MOHI-tag vállalatok 2 189 968 000 forint hirdetési bevételt könyveltek el. 2007 hasonló időszakában a bevétel 1 741 651 000 forint volt. Az idei év első kilenc hónapjában összesen 6 677 164 000 forint hirdetési bevételt értek el a MOHI-tagok, míg a tavalyi év első háromnegyede 5 102 651 000 forint bevételt eredményezett.

„Az e-világ robbanásával párhuzamosan – 2003 óta - követjük nyomon az online piac térnyerését. A 13 tagszervezet mérlegében szereplő bevételek alapján - negyedéves bontásban -, pontosan látjuk a hirdetési bevételek alakulását. Az első években 50%-kal, de mostanában is több mint 30%-kal emelkedik ez az összeg. Mint általános érvényű törvényszerűség megállapítható, hogy a legkisebb és a legnagyobb cégek fejlődnek a legdinamikusabban, s hogy az online szektor katalizátorként a teljes reklámtortát hizlalja. Az amerikai elnökválasztás példája is mutatja, hogy a szegmentáltabb, más felületekkel az érzékelés szintjén sem elérhető közönség megszólításához pótolhatatlan megoldást kínálnak az online orgánumok.” – mondta el az adatokkal kapcsolatban Levendel Ádám, a Szonda Ipsos elnök-vezérigazgatója.

Az index a haza online reklámpiac net-net-net bevételeit mutatja a klasszikus - display - hirdetési eszközökön keletkezett bevételek tekintetében. Az index összegébe nem számítanak bele a keresőmarketing- és direktmarketing-bevételek, a listing típusú bevételek, valamint a barterek sem. A mutató negyedévente frissül, a tagok maguk juttatatják el számaikat Levendel Ádám részére, aki összesíti azokat, és az összesített eredményeket küldi meg a tagok részére.

A tizenhárom MOHI-tag - [origo] Adhouse, Index, Sanoma Online, Ringier Online, Axel Springer Online, Adaptive Media, Inform Média, HVG online, portfolio.hu, Napi.hu, Egyszervolt.hu, Habostorta Csoport, Hazipatika.com - az online display reklámpiac mintegy 80%-át képviseli.

Forrás:[origo]

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!


 

 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

Bővebben...
 
Hogyan épüljön fel webáruházunk? Nyomtatás E-mail
2008. október 12. vasárnap, 22:05

A sikeres webáruház  12 aranyszabály 7. rész:
A hatékony szerkezeti felépítés

Egy webáruház szerkezetét alapvetően három fő részre bonthatjuk: a fejlécre, a fő területre, és a láblécre. A fő területet is általában tovább bonthatjuk az oldalsó oszlopokra, és a középső fő területre. Megkülönböztetünk két- és három oszlopos designokat, attól függően, hogy a fő terület hány oszlopra bomlik szét. Sőt néha előfordulnak 4 oszlopos elrendezések is, melyek nálunk elsősorban a könyváruházakra jellemzőek. Hogy mikor melyik a célszerűbb, azt a későbbiekben fogjuk tárgyalni.

Miért szükséges ilyen „téglákban” gondolkodni? Azért, mert a weboldalak – bárhogy nézzenek is ki – pontosan ilyen „téglák”-ból épülnek fel. Számos technika van, ami végül az emberi szem számára ferde vagy hullámos megjelenítést tesz lehetővé, de összességében ezek is téglákból építkeznek. És minden ilyen nem szabályos forma megjelenítése általában egyedileg megformázott oldalt igényel. Ez igen jól működik is mindaddig, amíg nincs túl sok aloldala egy oldalnak.

Gyakran kérdezik, hogy nem-e lehetne eltérni ettől a „szokványos”, oszlopos elrendezéstől. De igen, el lehet térni, azonban nem mindegy, hogy mely elemek esetében. Egy webáruház ugyanis dinamikusan épül fel, azaz az egyes aloldalai nincsenek egyenként megszerkesztve, hanem a rendszer - adatok egy halmazából - automatikusan építi fel őket. És egy áruházra az jellemző, hogy míg a fejléc és lábléc általában viszonylag statikus (azaz csak minimálisan változik a tartalma), addig a főterület, és az oldalsó oszlopok rendkívül dinamikusak.

Így ezen utóbbi részek nagyon „extrém” formákba való belepréselése nemcsak, hogy sokkal nagyobb munka, de a későbbi fejlesztéseket/módosításokat is sokkal nehezebbé teszik. Ezért szoktuk azt javasolni, hogy a „kreatívabb” elemeket inkább a fejlécbe vagy láblécbe építsük bele, ellenkező esetben a „különlegesség” az oldal hatékonyságának a rovására fog menni.

Ugyan nem ökölszabály, de azért általánosságban elmondható, hogy a navigációt-segítő elemek többségét elsősorban a fejlécbe, a láblécbe és a bal oldali oszlopba szokás pakolni (mert az európai ember szeme bal fentről indul, és átlósan lefelé „pásztáz), míg a konverziót elősegítő elemek általában a középső főterületen illetve a jobb oldali oszlopban találhatóak.

Továbbá gyakran előfordul, hogy a főoldal és az aloldalak szerkezete eltér egymástól (pl. főoldal 2 oszlopos, az aloldalak pedig három oszloposak), ezek okairól a későbbiekben szólunk. Megkülönböztetünk továbbá fix szélességű oldalakat, és változó szélességű oldalakat. Az előbbiek általában 800x600-ra vagy 1024x768-ra vannak optimalizálva. Ez azt jelenti, hogy ha ennél nagyobb felbontásban nézzük őket, akkor az oldal bal és jobb oldalán (illetve ha balra van igazítva az egész oldal akkor csak a jobb oldalán) vannak elég nagy üres, kihasználatlan területek.

 

 


A változó szélességű oldalak ugyanakkor a képernyő felbontástól függően nyúlnak, és mindig kitöltik a rendelkezésre álló teret. Első hangzásra ezen oldalak jobbak, hiszen kevésbé pazarlóak, a gyakorlatban mégis inkább a fix szélességű oldalak az elterjedtebbek. Ennek fő oka, hogy a weboldal kialakítását (és főleg a dinamikus elemeket tartalmát) rendkívül nehéz olyanra csinálni, hogy minden képernyőméretnél megfelelően nézzen ki. Ezen oldalak többsége alacsony felbontásnál általában nagyon „sűrű” kinézetet mutat, míg magas felbontásnál szellős, „széteső” érzést kelt a látogatókban.

Persze alapos tervezéssel és átgondolással egy változó szélességű oldalt is meg lehet csinálni olyanra, hogy minden felbontás mellett szép és használható legyen, de valószínűleg a látványvilággal kapcsolatos elképzelések egy részét fel kell adni e cél megvalósítása érdekében.



Forrás: Webshop Experts

 

Bővebben...
 
<< Első < Előző 1 2 3 4 Következő > Utolsó >>

2. oldal / 4

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Pelu-Ker Kft.
Petrányi Lukács

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
JSP Kft.
Johancsik Péter

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
{pmx} Consulting Group Magyaro... {pmx} Consulting Group Magyarország Adótanácsadó Kft
Szalai Erika

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Németh
Németh Adalbert

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.