A kulcsszavak szerepe és jövője |
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A Google-találatokra hajtanak a jövő marketingeseiBeszámoló a Keresőmarketing NaprólBár az internetes közösségi oldalak és szolgáltatások a keresési szokásokat is megváltoztatják, a keresőmarketing célja ugyanaz marad: minél jobb helyen és minél többször megjelenni, ha valaki az üzletünket is érintő témára vadászik a neten. Bár a fizetett hivatkozásokat kevesebben olvassák a Google találatai között, a különböző weblapokba illesztett, kattintásalapú rövid szöveges hirdetések itthon is óriási fejlődés előtt állnak. A keresőmarketing így egyre inkább szolgáltatássá alakul át, derült ki egy szakmai konferencián.
Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre! Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |