Csökkenthető a hirdetések kockázata Nyomtatás
2007. április 21. szombat, 19:26
A marketing megtérülésének mértéke előrejelezhető?

Új angolszász módszer a magyar piacon

ImageNem kell többé kockázatot vállalniuk a marketinges szakembereknek, egy új módszerrel ugyanis jelentősen csökkenthető az üzleti kockázat – legalábbis a modellt alkalmazó Mc MediaCompany szerint. A szolgáltatás újdonsága az, hogy a cégeknek attól függően kell fizetniük, mennyire eredményesen valósíthatók meg a médiaügynökség marketinges javaslatai.

Tovább a teljes cikkhez→

 


Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.