Kéretlen reklámok: mit utálunk a legjobban? Nyomtatás
2007. április 21. szombat, 19:26
A DM-küldemények jövője

Az adatkezelés hatása a marketingre

ImageSokan azt hiszik, lejárt a hagyományos Direkt Marketing eszközök kora, azaz nem érdemes postaládákba tömködni a küldeményeket, hiszen nem véletlenül áll egy szemetes közvetlenül a postaláda alatt. Rosszul gondolják. A Direkt Marketing piac hihetetlen távlatok elé néz, akár még tízszer ennyi levelet is kaphatunk a jövőben, ha követjük a nyugat-európai trendeket.

Tovább a teljes cikkhez→

 


Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.