A nagy számok törvénye Nyomtatás
2007. április 21. szombat, 19:26
Hogyan lehet több ügyfele?

ImageÖsszefüggés a kiáramlás és beáramlás között

 

Általános iskola 1. osztályában már túlesünk a kétjegyű számok ismeretének elsajátításán.Egy kisgyerek, amikor megtanulja tízig a számsort elképzelhetetlenül nagynak találja, a százas és ezres nagyságrendet, és hihetetlenül soknak tartja a milliós, hat számjegyű számokat.Egy cégvezető azonban, amikor stratégiát készít mindig nagyban gondolkozik. Milliókban, milliárdokban. Jó esetben ebből sok meg is valósul.

 


Mit teszünk a nagy számok, szép tervek, kimagasló eredmények eléréséért?

Ön cégvezetőként hagyja, hogy az értékesítői bent üljenek a telefon mellett, vagy az asztaluknál várják a besétáló érdeklődőket. Ugye nem? A vásárlókért tenni ki!
Kimenni a bolt elé, szórólapozni és beinvitálni a nézelődőket, akikből könnyen vásárló lehet. Hirdetni a céget, a terméket, ajánlásokat kérni a már meglévő partnerektől… Tenni, csinálni. Várni a csodára- és a vásárlókra lehet- de nem kifizetődő.

A befektetett energia mindig megtérül! Egy sikeres történet:
ImageTörténetünk hőse egy szolgáltató cég az ország közepén. 50.000 fős városában komoly eredményeket értek el négy év alatt. Nézőpontjuk szerint egy idő után „elfogytak az ügyfelek”, mindenki, akinek csak lehetett már szolgáltattak. Ezért új terület felé kacsintgattak. Kinézték maguknak a főváros déli kerületeit, hiszen a meglévő autópálya segíti a gyors közlekedést, és a vidéki áraikat pedig kedvező előnyükként hirdették. Több kommunikációs eszközt bevetettek cégük ismertté tételére. Hirdettek szaklapokban, kerületi újságokban, rádiókban, szórólapoztak.
Jöttek is megrendelők Pestről. És képzelje még mi történt még! Az ország egy egészen más területéről, a déli országrészből több új ügyfelük lett 3 hónap alatt, mint Pestről- hála annak, hogy a cég ismertté tételét nem szűkítették le, folyamatosan fenntartották, nem álltak le az első pesti megrendelés után, és így egészen más területekről is szereztek új ügyfelet.

Tanulság: Elképzelhető, hogy nem mindig onnan jön az érdeklődés, amerre kifelé ismertté tesszük magunkat? A választ önre hagyom…

Kundra Anikó

Lépéselőny Média Kft.


Kérdése van a cikkhez?
Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.