Reklámpiac - friss hús Nyomtatás
2008. április 26. szombat, 10:45

Financial Times

Állandó emberhiány


A bátortalan hazai reklámfilmeket a fiatal rendezők friss ötletei is kihúzhatnák a tespedtségből, de játékfilmes ismertség nélkül nehéz elérni, hogy a hirdetők megbízzanak a fiatalokban.

Négy évvel ezelőtt a Kreatív készített egy összeállítást az akkori új generációról. Akkor a rendező Nyitrai Mártont, Herbai Máté feltörekvő operatőrt és Shrank Doma zeneszerzőt ajánlották a szakma figyelmébe a megkérdezett, már befutott reklámosok. Most újra megkértünk néhány, a szakmában jártas rendezőt, így például Pálfi Györgyöt és Vranik Rolandot, hogy ajánljanak új tehetségeket, akik az elmúlt öt-hat évben, vagyis őket követően tűntek fel.

Senkit nem tudtak megnevezni. „Még talán nem telt el annyi idő, hogy jöjjön egy új generáció” – mondta ezzel kapcsolatban Pálfi.


Tovább a teljes cikkre




A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.