Olcsó eszköz a szex - de hatásos Nyomtatás
2008. május 06. kedd, 06:30

Olcsó eszköz a szex - de hatásos

Szex, kisbaba, kiskutya


A "Mindegy, hogy mit, csak beszéljenek róla!" elv sok mindenre igaz lehet. Mi több, a reklámozás kezdetekor még a hirdetésekre is érvényes volt, most már azonban kínos, ha csak ennyi jellemez egy reklámot.

A szex, kisbaba, kiskutya tematika önmagában nem ment meg egy rossz ötletet, kétélű fegyver mind. Bár olykor valóban nagyot tud szólni, de ehhez meg kellene tanulni értelmesen alkalmazni.

"A jó ízlés, drágám, nevetséges, a botrány, a botrány egészséges" - hallhattuk az AE  Bizottságtól az örökérvényű bölcseletet.

A reklámozás kivételt képez ez alól, ugyanis ott nem árt a jó ízlés, a botrány önmagában pedig kevés. Azonban a jó ízléssel párosított botrány a legideálisabb.

Tovább a teljes cikkre

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? 

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.