Kevés a reklámos a világ 100 legkreatívabb embere között Nyomtatás
2009. június 10. szerda, 03:00


Kevés ügynökségi kreatív került fel a Fast Company „100 Most Creative People in Business” listájára. Az IT-sek és a dizájnerek vannak nagy többségben.


Az első harmincba sem fért be ügynökségi reklámszakember a Fast Company „100 Most Creative People in Business” listájára. A legjobb helyezést Lee Clow, a TBWA kreatívigazgatója érte el, ő a 32. helyen végzett. Greg Hahn, a BBDO kreatívigazgatója a 39., míg Noah Brier, a Barbarian Group stratégiai igazgatója az 59. pozíciót érdemelte ki a listán. Az egyetlen női kreatív, Karin Fong, az Imaginary Forces kreatívigazgatója a 88. lett.

A százas listát egyértelműen az IT-szektor húzónevei és a dizájnerek uralják, de sok közöttük a telekom- és a divatipar felől érkező is. A lista első helyét Jonathan Ive, az Apple ipari dizájnért felelős senior alelnöke szerezte meg, a második hely Bill Gates feleségének, Melinda Gates-nek járt, míg a harmadik pedig Shai Agassi, az elektronikus autógyártásban érdekelt Better Place ügyvezetője lett.

Forrás
Kreatív Online
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.