Jönnek a Twitter-reklámok! Nyomtatás
2010. április 15. csütörtök, 03:00

04_15marketing1


Fizetett céges üzeneteket, promotált tweeteket is meg fog jeleníteni a jövőben a Twitter - közölte a csevegőszájt.



A Bloomberg beszámolója szerint a 2006-ban alapított, immár napi 50 millió rövid üzenetet közvetítő közösségi oldal csak tavaly kezdett a bevételekre koncnetrálni: a Microsofttal és a Google-lal kötött, összesen 25 millió dolláros disztribúciós szerződések elegendőek voltak ahhoz, hogy 2009-re nyereségessé tegyék a Twittert.

Az első pénzügyi igazgatóját, Ali Rowghanit idén februárban leigazoló cég szerint a promotált bejegyéseket úgy jelenítik meg, mint a normál tweeteket, illetve több hirdetőnek lesz majd lehetősége arra, hogy ilyen rövid üzeneteket tegyen közzé. Azok a fizetett üzenetek viszont, amelyekkel a felhasználók nem lépnek interakcióba, el fognak tűnni - közölte a társaság.

Forrás: Napi Gazdaság

www.napi.hu

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.