A szájhagyományra offline és online is ugyanazok a szabályok vonatkoznak |
2010. október 08. péntek, 03:00 |
Írtam korábban az offline és online üzleti közösségekről, networking megközelítésekről. Egy közelmúltbeli felmérés kimutatta, hogy a sikeres twitter-megjelenés nem a követők nagy létszámán múlik. Egy üzleti hálózatban azt az információt, amelyet megosztanak másokkal, továbbítanak, aktívan kell kezelnie az olvasónak: el kell küldenie, azaz hozzá kell járulnia a megosztáshoz a passzív elolvasás helyett.
Ez alátámasztja korábbi megállapításainkat, hogy hogyan tud valaki proaktívan szájhagyományt teremteni. A networkingben (offline és online egyaránt) a siker abban rejlik, hogy egy kezelhető számú kapcsolatot teremtünk olyan emberekkel, akik befolyással bírnak a számunkra megfelelő hallgatóságra. Aztán belőlük kell nagykövetet nevelni, erre motiválni őket – a helyett, hogy egy hatalmas passzív közönséget érnénk el. Sikeres kapcsolatépítést! Dave Clarke Dave Clarke az Egyesült Királyság egyik legismertebb networking bloggere, üzleti partnerkereső és kapcsolatépítő fórumok szervezője és házigazdája, a networking elismert gyakorlati szakembere. A Lépéselőnnyel való együttműködése révén Dave angolul írt cikkeinek fordításait olvashatják a Lépéselőny látogatói.
|