Megdöbbentő ingyen reklám Nyomtatás
2010. november 02. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Az elégedett ügyfél ingyen reklámjaMinden vállalkozó álma, hogy beszéljen róla célpiaca, hogy potenciális új vevői megismerjék nevét és jó hírét már előzetesen, mielőtt megkeresné őket. Ha tehetjük, ennek érdekében milliókat költünk marketingre, hogy az üzleti partnerkeresés és az értékesítés gördülékeny legyen, hogy már tárt karokkal várjanak minket.
Éppen ezért döbbentett meg egy egyszerű, ingyenes reklámozási módszer, amivel a hétvégén találkoztam – komoly tanulság mindenki számára, aki szeretné sikeres vállalkozás alapjait lerakni!


Pár apróság, ami megkülönbözteti az üzletet

Budapesten, a Margit-híd közelében, a Mocco étteremben vacsoráztam barátaimmal, mindezt egybekötve egy focimeccs megnézésével, mivel – többek között – ott lehet fogni azt az adót, ahol a meccs ment. Bár nem fogyasztottunk kirívóan sok ételt, italt, mégis végig maximális figyelmet, és olyan természetes kedvességet kaptunk, amelyhez foghatóval már rég nem találkoztam vendéglátó ipari egységben (pedig szépen megtelt közben a hely, tehát még csak nem is az volt, hogy más vendég híján mi kaptunk minden figyelmet). A rendeléseket villámgyorsan és pontosan teljesítették, sőt – és ezzel lopták be magukat szívembe igazán – amikor sósmogyoró iránt érdeklődtem, nem zárult le annyival a párbeszéd, hogy „Nincs”, hanem szombat késő este elmentek, és hoztak nekem egy közeli boltból. Pedig nem voltam sem több, sem kevesebb a többi vendégnél: látszott, hogy ez számukra teljesen természetes megoldás.

Hol van ebben az ingyen reklám?

Bár többször találkozom jó szolgáltatókkal, soha nem szoktam leírni a céget, vagy a helyet, hiszen egy üzleti közösségi oldal értékes reklámfelület egyben, és nem szerettem volna ingyen reklámozni akkor őket. Most azonban azt láttam, hogy a Mocco csapata előre fizetett nekem ezért a „megjelenésért”: kedvességük, természetes és profi kiszolgálásuk felért egy fizetett hirdetéssel.

Építse ki Ön is házon belül ezt az „előrefizetést” ügyfelei felé, és biztos vagyok benne, hogy az eredmény: cége szájról-szájra történő népszerűsítése, további ügyfelek beajánlása, a fentiekhez hasonló ajánlások és ingyen reklámok – nem maradnak majd el.

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!

ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner  keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő  szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.