English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Értékesítés
A karácsonyi marketing titka Nyomtatás E-mail
2010. december 22. szerda, 03:00

Az <a href='http://marketing.lepeselony.hu/' title='értékesítés'>értékesítés</a> egy jó <a href='' title=''></a> alapján garantáltan bevételt hozAz év folyamán számtalan cikket írtam róla, mennyire érdemes előretervezni, tudatosan készülni, stratégiát meghatározni mind a marketing, mind az értékesítés területére. Többször kihangsúlyoztam az év vége közeledtével, hogy a szokásos „kapkodós” karácsonyi ajándékozás és üzenetváltások helyett mennyivel jobb egy már előre megtervezett és időben kivitelezett, tudatos karácsonyi akció. Persze a suszternek lyukas a cipője, és én is beleestem az egész éves okoskodás után a tipikus hibába: az utolsó pillanatban állt össze, kiknek szeretnénk, milyen típusú üdvözletet küldeni…

Bővebben...
 
Egészség és értékesítés Nyomtatás E-mail
2010. december 21. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Egészség és <a href='http://marketing.lepeselony.hu/' title='értékesítés'>értékesítés</a> -hol az összefüggés?Korai értékesítési mentorom mondta mindig: amikor az embernek szívpanasza van, és egy hiteles orvos felír egy orvosságot, nem mondjuk neki azt: „majd gondolkozom rajta, hívjon vissza egy hét múlva”, vagy hogy „az idei egészségre szánt keretünket már kimerítettük, térjünk rá vissza jövőre”, vagy hogy „ezt meg kell konzultálnom házon belül, és még bekérünk 3 ajánlatot”. Ezek helyett hanyatt-homlok rohanunk a patikába, elkezdjük szedni az orvosságot, és bizakodunk a gyors gyógyulásban. Hogy hasznosítható mindez a vállalkozás értékesítésében és marketingjében?

Bővebben...
 
Álmok vs üzleti eredmények Nyomtatás E-mail
2010. december 20. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: A brilliáns üzleti ötletekből milyen <a href='http://marketing.lepeselony.hu/' title='bevétel'>bevétel</a> realizálódik?Az elmúlt években meg sem tudom számolni, hány olyan üzletemberrel találkoztam, akik tele voltak jobbnál jobb ötletekkel, melyek mindegyike – állításuk szerint – milliárdokat hoz(hatna) a konyhára, mégsem teszi. Közülük nem egy a mai napig egy főállásban sínylődik, amit nem szeret, és egyre sértettebben hangoztatja, mennyire nem érti meg őt a világ – miközben a nagy ötletekből nem lesz semmi. Mi különbözteti meg az álmodozókat, és a sikeres vállalkozást megalapozókat?

Bővebben...
 
A bevétel erősíti a szabályt Nyomtatás E-mail
2010. december 15. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Új vevő és <a href='http://marketing.lepeselony.hu/' title='bevétel'>bevétel</a> szerzés a karácsonyi holtidőbenÉv vége van, hideg, a hó is esik (időnként), és már mindenki a Karácsonyra készül, zárja le az üzleti feladatait. Ilyenkor már a fű sem nő, nagyon nehéz elérni bárkit, pláne új vevőket találni. A marketing és értékesítés már a következő évvel foglalkozik, és amit eddig nem sikerült elérni, az már marad is jövőre. Legalábbis így gondolkozik az üzleti partnerkereséssel foglalkozók zöme – de hogy lehet ilyen körülmények között mégis eredményesnek lenni, bevételt elérni?

Bővebben...
 
Stratégiai partnerség = bevétel x üzleti lehetőségek Nyomtatás E-mail
2010. december 14. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Stratégiai együttműködés ügyfél és beszállító között <a href='http://www.lepeselony.hu/1/regisztracio.html' title='új vevő'>új vevő</a> szerzése érdekébenNem gyakori manapság, hogy egy beszállító és egy megrendelő cég úgy is gondolkozzon a másikban, mint potenciális bevételi és üzleti lehetőségteremtő forrás (kivéve a beszállítót, akinek értelemszerűen bevételt jelent ez a kapcsolat). Pedig ezek a kötődések erősebbek, mint egy ATL marketing kampány főműsoridőben a kiemelt kereskedelmi csatornákon, hiszen eleve meglévő bizalomra építenek. Hogy aknázzuk ki ezt az erőt?

Bővebben...
 
Egy kisvállalkozás előnye a Digitális Korban Nyomtatás E-mail
2010. december 11. szombat, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Egy kisvállalkozás előnye a Digitális Korban Egy vonaton írom ezt a cikket, épp Londonba tartok, a Penny & Thomas Power, az Ecademy alapítói által szervezett „Digitális Fejtágítás” konferenciára. Az esemény célja a leírás szerint: ’áttekintés arról, hogy tudja a „Digitális Fejtágítás” és a Digitális Coaching növelni az üzletet’. Az Ecademy website-jának fejlécében ez áll: ’Tanulás, networking és üzletfejlesztés a digitális korban’.

Bővebben...
 
Üzlet a múltból Nyomtatás E-mail
2010. december 11. szombat, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Üzlet a múltból... miért és hogyan?Fordult már elő Önnel, hogy egy rég elfeledett partner egyszer csak felhívta, és rendelt Öntől? A napokban csörgött a telefonom, és a beszélgetés végére sikerült beazonosítanom a hívót, akivel régen és annyira keveset tárgyaltunk, hogy akkor nem is jött létre üzlet köztünk. Most valamilyen indíttatásból mégis megkeresett, és ügyfél lett belőle – én pedig elgondolkoztam, minek is köszönhető ez?

Bővebben...
 
Üzlet + játék = több bevétel Nyomtatás E-mail
2010. december 07. kedd, 03:00

Játékosan építve egy sikeres vállalkozást jön a bevételAmikor leírtam a címet, már láttam, hogy meglehetősen többértelműre sikeredett, úgyhogy egyből ki is bővült, amit eredetileg írni szerettem volna, több új nézőponttal. Gyakorlatilag mindegy, honnan közelítem, egy dolog tény marad: minél egyszerűbben (pontosabban minél kevésbé bonyolultan) közelítjük meg a sikeres vállalkozás alapjainak lerakását, annál biztosabbak lehetünk benne, hogy eredményesek leszünk.

Bővebben...
 
Új vevő típusok Nyomtatás E-mail
2010. december 06. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Új vevő típusokTöbb ezer tárgyalással a hátam mögött megfigyeltem, hogy az értékesítésben és a marketingben időről-időre hasonló típusú partnerekkel tárgyalok. Bár az üzleti partnerkeresés egyáltalán nem sematikus, mégis vannak olyan közös pontok, melyekre érdemes odafigyelni a tárgyalások során.

Bővebben...
 
Hogyan NE értékesítsünk soha? Nyomtatás E-mail
2010. december 01. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Tesztelje saját bolti értékesítői munkáját!Biztos vagyok benne, hogy mindannyian éltünk már át olyat, amikor egy boltba belépve nem pontosan értettük, szeretnék-e egyáltalán, hogy bevételt hagyjunk ott a boltban, vagy tulajdonképpen nincs szükségük új vevőkre. A minap megesett velem egy hasonló eset – érdemes tanulni belőle!

Bővebben...
 
REÜ = bevétel Nyomtatás E-mail
2010. november 30. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: REÜ értékesítésTalálkoztam egy céggel múlt héten, akiknek sikerült három szóban megfogalmazni minden üzlet célját, a profittermelő vállalkozások valódi eredményét, amit akár motivációs célként tűzünk ki a dolgozók elé, akár stratégiai elvárásként a menedzsmentnek, egyértelműen meghatározza az irányt. Aki ezt eléri, sikeres vállalkozást alapoz meg, bevételei szárnyalni fognak. Mi ez a bűvös három szó?

Bővebben...
 
A sikeres vállalkozás alapja: 6-7-6 Nyomtatás E-mail
2010. november 24. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: A sikeres vállalkozás 6-7-6 alapjaKapkodni egy vállalkozás építése és vezetése során nem szabad – minél alaposabban, kitartóbban építi fel a cégvezető a marketing és értékesítési stratégiáit, annál biztosabb lehet benne, hogy stabil lesz a vállalkozás. Van erre egy kifejező „útmutatás” a számok nyelvén: 6-7-6!

Bővebben...
 
K.I.S.S. értékesítés Nyomtatás E-mail
2010. november 23. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: K.I.S.S értékesítésEgyszer azt hallottam, Japánban ha egy tervezet, ajánlat egy oldalnál hosszabb, akkor visszaadják a készítőjének, mondván: ez nem átlátható. Nem tudom, igaz-e ez az információ, egy dolgot biztosan megmutat: minél rövidebb, tömörebb és egyszerűbb egy terv, annál biztosabbak lehetünk a sikerében. Az angol nyelvben erre van két (hasonló) értelemmel is egy rövidítés. Lássuk, hogy lehet az értékesítés K.I.S.S.!

Bővebben...
 
Az értékesítők álma: a visszatérő vevő Nyomtatás E-mail
2010. november 17. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Visszatérő vevőAmikor először éltem át az elégedett és visszatérő vevő által leadott rendelés jóleső érzését, egy pillanatra hátradőltem, és örültem a sikernek. Egyévi kemény munkám feküdt benne, mire eljutottam anno az első értékesítői munkahelyemen, hogy visszatérő vevőim legyenek. Tegnap aztán belőlem lett újra ügyfél – 13 év után – egy cégnél. Bár a személyzet változott, így az értékesítő nem élhette át ezt a jó érzést, a cég mégis megkapta ezt az „elismerést”. Minek köszönhetik azt, hogy ismét őket választottam?

Bővebben...
 
Hogy ne csak az ár számítson (?) Nyomtatás E-mail
2010. november 17. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Egy értékesítőnek kell elmondani-elmondai, amíg az ügyfél meg nem érti„Ez drága”, „Ezt nem engedhetjük meg magunknak”, „Majd később térjünk vissza rá” – pár mondat, amit egy értékesítő nem szívesen hall potenciális új vevőtől (de meglévő ügyféltől sem). Főleg, ha ő tisztában van terméke / szolgáltatása valódi előnyeivel, esetleg még azt is látja, hogy az ügyfélnek ténylegesen erre a megoldásra lenne szüksége. Hogy tudja ezt a helyzetet eleve elkerülni egy üzleti partner kereséssel, bevételteremtéssel foglalkozó személy?

Bővebben...
 
Értékesítési FÓKUSZ Nyomtatás E-mail
2010. november 12. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Értékesítési a fókusz!Mire van szükség ahhoz, hogy az értékesítés célba érjen, azaz új vevőket, bevételt, profitot hozzon? Erről tengernyi irodalom született már, én most mégis egy kicsit más terület igen jeles képviselőjétől, a pénzügyi alapműveltség nagy tanítójától, Robert Kyosakitól idéznék, mivel annyira találó megfogalmazást írt egyik könyvében, ami valódi segítség lehet mindenkinek, aki az értékesítés / marketing / üzleti partner szerzés rögös útjára lép.

Bővebben...
 
Az értékesítés népszerű, de rossz rádiója Nyomtatás E-mail
2010. november 10. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Értékesítők rádiójaVan egy rádióadás, amit a legtöbb ember folyamatosan hallgat, mégis mintha nem egyszerre, nem ugyanazt hallanánk. Ezt a rádiót egy értékesítőnek, egy marketingesnek kifejezetten tilos lenne hallgatni, mivel abszolút ellenkezik az üzleti partner keresés sikerével. Ha már teljes Önben a képzavar első két mondatom után, akkor érdemes továbbolvasnia!

Bővebben...
 
Eladásszünet Nyomtatás E-mail
2010. november 05. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Értékesítő, aki lyukat beszél a ügyfél hasába?Sem a vevő, sem az értékesítő szempontjából nem mindegy, hogy adni, vagy eladni akarunk. Túl gyakran találkozom olyan „üzletemberekkel”, akiknek csak a saját realitása létezik, és még csak meg sem hallgatnak mást. Ezek a „hasbeszélők” bár elsőre úgy tűnhet, sikeresek az értékesítésben, valójában egész más hatást érnek el,…

Bővebben...
 
Offline networking lecke a LinkedIn-től Nyomtatás E-mail
2010. október 22. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: LinkedIn networking offline módonSzámos üzletember ismeri a LinkedIn üzleti közösséget. Az üzleti közösség által kínált online potenciál úgy tűnik, olyan lehetőségek köré épülnek, melyeket a networking mindig is használt , azonban offline. A LinkedIn megfelelő használatával értéket adhat az offline üzleti partnerkereséshez!

Bővebben...
 
Tisztázzuk: vesz, vagy elad? Nyomtatás E-mail
2010. október 21. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Ha értékesítek tudjam a következőket...Volt főnököm büszke volt rá, hogy neki szinte lehetetlen eladni, mert minden helyzetet képes volt megfordítani, és saját érdekei irányába alakítani a dolgokat. Ezzel szemben a minap találkoztam egy cégvezetővel, aki – mint arra rájöttem – szerette volna eladni saját szolgáltatását. Ugyanakkor magához az értékesítéshez pedig segítséget szeretett volna igénybe venni. Azonban nem tudta megfogalmazni mire van szüksége, mit is szeretne venni, és végül így az igényel-elad kuszaságában már maga sem tudta, most vesz-e, vagy elad. Nem is lett belőle üzlet, elmaradt számára a bevétel. Az üzleti partnerkeresésnél az első, hogy tudjam mire van szükségem és én mit tudok és akarok adni.

Bővebben...
 
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 Következő > Utolsó >>

3. oldal / 8

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Bészi-Ker Kft.
Béresné Szilágyi Éva

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Strom - X Ipari Szolgáltató ... Strom - X Ipari Szolgáltató Kft.
Gyõrfi Sándor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
NCSTUDIO Kft
Nagy Csilla

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Bamed Ag. Magyarországi Fiók... Bamed Ag. Magyarországi Fióktelepe
Palkovits Erzsébet

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.