Nyitottsággal és együttműködéssel az eladásért Nyomtatás
2007. április 21. szombat, 19:26
Nem véletlen a Tesco sikere

Az átalakuló üzleti kapcsolatok hatása a marketingre

ImageSok marketinges még mindig a passzív befogadóra nyomná rá a márkaüzenetet, pedig az újra "lapossá vált" világban teljesen más meggyőzési módszerekre van szükség. Az idei Golden Dove direkt marketing konferencián azt is megtudhattuk, hogy mitől váltak veszélyes versenytárssá az olyan élelmiszerláncok, mint a Wal-Mart vagy a Tesco.

Tovább a teljes cikkhez→



Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.