Call center: a telefonos sales munka kulisszatitkai |
2008. július 18. péntek, 06:10 |
ReklámstratégiákSok embert naponta, hetente vagy minimum havonta hívnak fel ügynökök, hogy figyelmébe ajánljanak egy új terméket vagy szolgáltatást. Egyesek udvariasan, mások kevésbé udvariasan hárítják el az ajánlatot. De milyen lehet a telefon másik végén ülni? Hogyan lehet elviselni ennyi kudarcot egy nap, és mire kell figyelnie a jó call-centeresnek, hogy ne vágják rá egyből a kagylót? Mikor érdemes férfiaknak telefonálni, és mikor nőknek? Kulisszatitkok a telefonos sales munka világából. Mfor.hu háttér. A telefonon keresztüli értékesítés ugyanazokat a képességeket igényli, mint amelyek a személyes eladásnál is szükségesek: elengedhetetlen a szuggesztív személyiség és a rámenősség. Telefonon keresztül azonban sokkal könnyebben lerázzák az embert, így rövidebb idő alatt kell hatékonyabb szöveggel előállni.
Kérdése van a cikkhez? Írja meg az
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mailcímre!
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |