Call center: a telefonos sales munka kulisszatitkai Nyomtatás
2008. július 18. péntek, 06:10

 Reklámstratégiák

Sok embert naponta, hetente vagy minimum havonta hívnak fel ügynökök, hogy figyelmébe ajánljanak egy új terméket vagy szolgáltatást. Egyesek udvariasan, mások kevésbé udvariasan hárítják el az ajánlatot. De milyen lehet a telefon másik végén ülni? Hogyan lehet elviselni ennyi kudarcot egy nap, és mire kell figyelnie a jó call-centeresnek, hogy ne vágják rá egyből a kagylót? Mikor érdemes férfiaknak telefonálni, és mikor nőknek? Kulisszatitkok a telefonos sales munka világából. Mfor.hu háttér.


A telefonon keresztüli értékesítés ugyanazokat a képességeket igényli, mint amelyek a személyes eladásnál is szükségesek: elengedhetetlen a szuggesztív személyiség és a rámenősség.

Telefonon keresztül azonban sokkal könnyebben lerázzák az embert, így rövidebb idő alatt kell hatékonyabb szöveggel előállni.

 

Tovább a teljes cikkhez →


Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.