Még mindig megvezetik a vásárlókat |
2008. augusztus 07. csütörtök, 06:30 |
A 99 forintos árakkalNagyon kis dolgokon múlhat egy vásárlás, a kereskedők pedig minden lehetőséget kiaknáznak, hogy megfogják a vevőt. A bűvös kilences és a nulla közötti különbség pedig több, mint gondolnák. A kilencesre végződő árak most már deklaráltan reklámfogásként szerepelnek a polcokon és a reklámokban, miután a kerekítés következtében nagyon sok esetben valójában egy forinttal többe kerülnek. Törvény nincs erre, etikai szabályokba sem ütközik, az emberekre pedig pszichológiailag hat az az egy forint különbség, így miért is ne.
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |