Elriasztja a vevőket a nemtörődöm ügyfélszolgálat Nyomtatás
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageAz ügyfélszolgálat, mint marketingeszköz

Avagy a szolgáltatás eredményességének összetevője

Ugye Ön is találkozott már olyan ügyfélszolgálattal, ahol szinte sértésnek vették, hogy dolgozni kell? Vagy olyan hibabejelentő szolgáltatással, ahol nem segíteni próbáltak, hanem egyből áthárították kérését? Az ilyen cégek nem tudják, milyen fontos a vevőkapcsolati tényező és annak márkaépítő szerepe.

Tovább a teljes cikkhez→ 



Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőinkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Cégtárunk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

További cikkeket a témában a "Vezetői túlélőcsomag" rovatunkban olvashat →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.