Az üzleti partner keresés hiányzó összetevője |
2010. június 25. péntek, 04:19 |
A hét elején egy napot kollégákkal és ügyfelekkel töltöttem. A nap célja az volt, hogy kidolgozzuk, hogy hogy tudunk egymásnak segíteni, illetve az ügyfelekkel azt vizsgáltuk, hogy tudjuk egymás üzletét erősíteni kapcsolatrendszerünk megosztásával. A találkozót azért szerveztük, hogy általános célkitűzéseinket szem előtt tartsuk kölcsönösen, miközben jól is éreztük magunkat.
Beszélgetéseink és egyeztetéseink jellemzően arról szóltak, hogyan építsünk üzletet, keressünk új vevőket, valamint hogy miként támogassuk egymást és osszunk meg egymással gondolatokat, tudást és működőképes bevételszerzési módszereket. Valaki kiemelte nekem, hogy az élmény hasonló volt számára, mint amit üzleti reggeliken és konferenciákon tapasztalt. Egy lényeges különbség volt mégis: mi egy lépésről-lépésre felépített stratégiát követtünk a „hogy építsük egymás üzletét” témában, nem csak az „íze kedvéért” építettünk üzleti kapcsolatokat. Sok embernek a networkingben a hiányzó elem: a fókuszálás. Van egy kiváló általános ötletük, de nincsenek részletes okok, amiért csinálják. E nélkül a koncentrálás nélkül azonban nehéz kidolgozni, merre, kivel, mikor építsen üzleti kapcsolatokat, miről szól és hogy csinálja. Talán ennek a cikknek is a „hiányzó összetevő” címet kellett volna adnom… Ha ismer bárkit, akinek elkelne némi segítség üzleti kapcsolatai gyarapításában egy stratégia mentén, kérem ossza meg vele ezt az ingyenesen letölthető angol nyelvű anyagot, amely segíteni fog számára a 4 kulcspont kidolgozásában az üzleti kapcsolatépítésben! http://bit.ly/NRGpdf Dave Clarke http://daveclarke.tv |