Üzlet a telefonban – eladásnövelés, értékesítés |
2010. augusztus 04. szerda, 03:00 |
A gazdaság legfontosabb mozgatója az értékesítés, az eladás. Az eladás növelése, a haszon és a profit folyamatossága, növekedése mozgatja a vállalkozásokat. Ennek egyedi és hatékony eszköze a telefon.A világ számtalan országában alkalmazzák a telefont, mint értékesítési eszközt. Minden vállalkozás számára ismerős a telefonos megkeresés fogalma: az új vevő szerzés, az üzleti partnerkeresés, a nagyobb bevétel elérését célzó ismert eszközök egyike.
A személyes megszólítás kiváló eszköze a telefon. Lehetőség van arra, hogy a célcsoportba tartozókat, miután a kutatást elvégeztük – személyesen egy személy, vagy konkrét üzleti ajánlattal egy telefonos rendszeren keresztül szűrjük, szűkítsük tovább. A mindenki számára ismerős mondat: „Amennyiben ajánlatunk felkeltette figyelmét, az 1-es gomb megnyomását követően munkatársunk megkeresi Önt” sikere 5 és 25% között van. Ez viszont sok tényezőtől függ. A kutatás után a telefonban kapott reakciókból pontos képet kapunk, így az eredeti több ezer potenciális ügyfélből, már az első körben leszűkíthetjük néhány százra célcsoportunkat. Így nagyobb figyelmet fordíthatunk arra, hogy a ténylegesen érdeklődőket szolgáljuk ki elsődlegesen. Jóval alacsonyabb költséggel tudunk, rövid idő alatt, jelentős vásárlóerőhöz jutni a telefon segítségével. Az értékesítést segítő telefonos marketing megoldásról az alábbi oldalakon kap információkat: Az értékesítés fontos eleme a kapcsolatteremtés. Amikor az eladásainkat szeretnénk növelni, a költségeinket is szeretnénk ésszerű keretek között tartani, a telefon jól kidolgozott és megtervezett alkalmazása, jelentős szereplővé válhat.
Lépéselőny Média Kft. - A kisvállalkozások mentora az üzleti partner keresés terén
|