Bevételi vetésforgó Nyomtatás
2010. szeptember 15. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Értékesítési vetőmagKi mint vet, úgy arat – tartja a mondás, és ez hatványozottan igaz a marketingben. Minél több magot hint el, és minél inkább odafigyel a termőtalaj kiválasztására, annál biztosabb lehet benne, hogy szárba szökken a befektetett energia, és bevétel, profit lesz az eredmény. Nem török Bálint gazda babérjaira – de hogy válassza meg a megfelelő utakat az új vevőkhöz?


Marketing vetőmag

Az üzenet, amit kommunikál a piacnak, legalább annyira fontos, mint ültetésnél a mag minősége. Ha csak odatesz valamit, -majd csak lesz rá reakció- messze nem ér el annyi eredményt, mint ha kutatja a piacot (de legalábbis átnézi a statisztikákat), kielemzi az eredményeket, és azok alapján hoz döntéseket. Egy eredményes üzenethez ismerni kell, mire „ugranak” a potenciális ügyfelek, és mi az, amire akkor sem reagálnának, ha az lenne az egyetlen reklám a Földön.

Értékesítési táptalaj

Jó időben lenni a jó helyen, mindössze ennyi kell a bevételhez. Persze ennél nagyobb közhelyet keresve sem tudnánk találni, a lényeget mégis kifejezi: hol éri el potenciális ügyfeleit? Mit, hol néznek meg? Kinek a tanácsára hallgatnak? Ez ismét csak kutatást, utánajárást és elemzést igényel – ami bár lehet, hogy nem a legizgalmasabb része az értékesítési és marketing munkának, mégis a siker kulcsa. Illetve érdemes váltogatni a csatornákat, igazi vetésforgóként kezelve az egyes utakat az ügyfelekhez.

Akkor gazdaságos a marketing és az értékesítés, ha a jó gazda szemével nézi. A sikeres vállalkozás alapjait bátran el lehet lesni más sikeres ágazatokból, számos jó példát lehet látni pl. a mezőgazdaságban is, hogy kezelje üzleti ügyeit. Amit érdemes, válogasson ki, és használja!

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.


Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?

VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.