A jól végzett munka gyümölcse… egy új vevő! |
2010. október 01. péntek, 03:00 |
Nincs jobb reklám annál, amikor az embert az elégedett ügyfelei továbbajánlják. Pláne ha nem is kell győzködni ezeket az ügyfeleket, hanem maguktól teszik meg – ez az álom! Azaz ha az ember jól végzi el a munkáját, az egy új vevőben gyümölcsözhet, főleg, ha odafigyel még egy-két fontos lépésre. Mit gondol, és mit vár az ügyfél?Az első természetesen az, hogy a jól elvégzett munkát kinek a szemszögéből nézve ítéljük jónak? Akkor nincs vita ezen, ha előzetesen, a megállapodás időszakában pontosítjuk a partnerrel, hogy mit szeretne ő pontosan? Érdemes rászánni az időt és az energiát, és előre tisztázni mindezt, így elkerülhetők a későbbi vitás helyzetek. Kis plusz munka, nagy profitMásodsorban értelemszerűen következik a teljesítés, azaz az ügyfél igényeinek megfelelő termék / szolgáltatás „leszállítása”. Illetve ezen felül még egy kis plusz: adjon olyat ügyfelének, amire ő nem is gondolt előzetesen, egy kis pluszt – és ez számszerűsíthető komoly extra bevételt és profitot fog eredményezni! PRVégül pedig az elmaradhatatlan PR: elsődlegesen nem az új vevő jelöltekben, nem az üzleti partner keresés során kell tudatosítani az új piacokban, hogy milyen jók vagyunk, hanem a meglévő ügyfelekben tudatosítani folyamatosan: nem is lenne érdemes mást választaniuk, a lehető legjobb partnerrel dolgoznak már most is! Németh Zoltán Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket. VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
|