Az üzlet és a nyomozás |
2010. október 13. szerda, 03:00 |
Volt már Ön olyan helyzetben, hogy teljes lyukra futásnak érezte a tárgyalást, amin részt vett? Amikor biztos volt benne, hogy itt bármi előbb megtörténik, mint hogy értékesítés történjen? Egy ilyen helyzetből is létezik kiút, nem is akármilyen – de ehhez szükség van egy világhírű detektív technikájára!
Marketing + Columbo = bevételAkármennyire is nehéz egy ilyen találkozón megállni, hogy fel ne pattanjon és el ne rohanjon, érdemes végig figyelni. Még ha úgy is érzi, hogy rögtön elalszik, ha bosszankodik, hogy sokkal jobb (vagy csak sokkal jobb) dolga is lehetne annál, mint hogy ott ül, egyik receptorát tartsa nyitva a bejövő információkra. Számtalanszor kerültem már abba a helyzetbe, hogy egy olyan partnerrel ültem le tárgyalni, aki reagált a marketing üzenetünkre, mégsem éreztem azt, hogy tudunk neki jót szolgáltatni. Küzdöttem magammal, ne legyek udvariatlan, mégis határozottan le tudjam zárni a tárgyalást – míg végül a partner el nem ejtett egy megjegyzést, amitől egyből éber lettem. Az utolsó pillanatig várni, mindent megfigyelni és felírni vagy megjegyezni, aztán akár az ajtóból visszafordulni, mint Columbo – kis gyakorlással ez is elsajátítható technika, csak kitartás szükséges hozzá az üzleti partner keresés során. Lehet, hogy a gyakorlása, vagy akár az „élesben kipróbálás” néha embert próbáló, az eredmény, azaz a bevétel, a sikeres vállalkozás megalapozása mindenért kárpótol. Németh Zoltán Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket. VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
|