REÜ = bevétel |
2010. november 30. kedd, 03:00 |
Találkoztam egy céggel múlt héten, akiknek sikerült három szóban megfogalmazni minden üzlet célját, a profittermelő vállalkozások valódi eredményét, amit akár motivációs célként tűzünk ki a dolgozók elé, akár stratégiai elvárásként a menedzsmentnek, egyértelműen meghatározza az irányt. Aki ezt eléri, sikeres vállalkozást alapoz meg, bevételei szárnyalni fognak. Mi ez a bűvös három szó? Communicare necesse est, avagy üzleti kommunikáció nélkül nincs üzletŐsrégi (és nem is feltétlenül igaz) alapelv, hogy az üzletben a vevő a király, amit a vevő mond, annak úgy kell lennie. Nagy vonalakban ez stimmel is, és jól mutat egy gondolkodást: nem az számít, a cég, a munkatársak mit és hogy látnak jónak, hanem az miként tudják ezt átadni az ügyfeleknek (ebből is látszik, hogy a hatékony üzleti kommunikáció nagyságrendekkel fontosabb, mint „csak” a szakmai tudás önmagában). Számtalan olyan céget láttam már, ahol nagyon okos és felkészült szakemberek ültek, akik minősíthetetlen stílusban próbálták ügyfeleik tudtára adni, mit és hogy kellene tenniük, miért és hogy kellene együtt dolgozniuk – és sehogy sem értették, miért nem megy az üzlet. Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|