Egy kisvállalkozás előnye a Digitális Korban |
2010. december 11. szombat, 03:00 |
Egy vonaton írom ezt a cikket, épp Londonba tartok, a Penny & Thomas Power, az Ecademy alapítói által szervezett „Digitális Fejtágítás” konferenciára. Az esemény célja a leírás szerint: ’áttekintés arról, hogy tudja a „Digitális Fejtágítás” és a Digitális Coaching növelni az üzletet’. Az Ecademy website-jának fejlécében ez áll: ’Tanulás, networking és üzletfejlesztés a digitális korban’.
Ha a digitális korban vagyunk, ez mit jelent a kis specialista vállalkozások, és a professzionális cégek tulajdonosai, igazgatói és partnerei számára? Mivel ők azok, akik elsősorban a networkinget választják, mint a piachoz vezető első útjuk. A legtöbb ilyen típusú ember, akivel találkozom, szenvedélyesen szereti, amit csinál, nyitottak és átláthatóan mondják el, mivel foglalkoznak, és miért. Ez a szenvedély, nyitottság és átláthatóság az, ami előnyhöz juttatja őket ebben a digitális korban. Ez a helyes megközelítés online. Állítsuk ezt szembe az elmúlt pár nap hírözönével a Wikileak-el kapcsolatban. A megállapítások helyes és helytelen részeitől eltekintve, ha igazak, nézzük csak meg a politikusaink, diplomatáink és nagy cégek képviselői közül, amint a nyilatkozataikban egyszer az egyik, majd az azzal ellentétes álláspontra helyezkedtek! Egy dolgot mondanak négyszemközt, és egy másikat hivatalosan. Az internet egyszerűbbé tette számunkra a nyitottság, őszinteség és átláthatóság megítélését. Azokat a dolgokat, amelyekben egy kisvállalkozás jellemzően sokkal jobb, mint egy nagy. Talán hallotta már azt a kifejezést, hogy „az emberek az emberektől vásárolnak, nem termékeket vesznek meg”. Ez a megközelítés a digitális korszakra éppúgy igaz, mint korábban. Legyen önmaga! Sikeres kapcsolatépítést! Dave Clarke
|