Stratégiai partnerség = bevétel x üzleti lehetőségek Nyomtatás
2010. december 14. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Stratégiai együttműködés ügyfél és beszállító között <a href='http://www.lepeselony.hu/1/regisztracio.html' title='új vevő'>új vevő</a> szerzése érdekébenNem gyakori manapság, hogy egy beszállító és egy megrendelő cég úgy is gondolkozzon a másikban, mint potenciális bevételi és üzleti lehetőségteremtő forrás (kivéve a beszállítót, akinek értelemszerűen bevételt jelent ez a kapcsolat). Pedig ezek a kötődések erősebbek, mint egy ATL marketing kampány főműsoridőben a kiemelt kereskedelmi csatornákon, hiszen eleve meglévő bizalomra építenek. Hogy aknázzuk ki ezt az erőt?


Értékesítési célok

Egy beszállító és egy megrendelő kapcsolata optimális esetben olyanná is kinőheti magát az idők során, mint egy jó házasság. Bár hajlamosak vagyunk leértékelni saját fontosságunkat beszállítóként, valójában a legtöbb piacon nem az ár dönt. Annyira hasonlóak ugyanis a technikai, humán és adózási feltételek, hogy nincsenek releváns árkülönbségek, sokkal többet jelent egy stabil, megbízható, hosszú távú kapcsolat, mint egy gyors árengedmény, amiből lehet, hogy holnapra alapanyag-hiány lesz. Mindenekelőtt érdemes megvizsgálni, vajon milyen szinergiák vannak a megrendelő-beszállító viszonyban az értékesítésben: hol tudnának közösen, közös termékkel, jobban fellépni az új vevő szerzésben?

Marketing lehetőségek

A másik irány értelemszerűen az oda-vissza marketing, ajánlások lehetősége. Meg kell és érdemes nézni, vajon kiknek szállít még be a beszállítónk, kikkel tudna összehozni, illetve hová tudna még beajánlani a megrendelőnk?
Mindent összevetve akár beszállítók, akár megrendelők vagyunk, érdemes korrektül gondolkozva, hosszú távú stratégiai előnyökre alapozni és építeni egy kapcsolat során – hiszen többféle kimenetele is lehet egy ilyen „viszonynak”.

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner  keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a  bevétel  és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti  kommunikáció  terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.