A bevétel erősíti a szabályt Nyomtatás
2010. december 15. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Új vevő és <a href='http://marketing.lepeselony.hu/' title='bevétel'>bevétel</a> szerzés a karácsonyi holtidőbenÉv vége van, hideg, a hó is esik (időnként), és már mindenki a Karácsonyra készül, zárja le az üzleti feladatait. Ilyenkor már a fű sem nő, nagyon nehéz elérni bárkit, pláne új vevőket találni. A marketing és értékesítés már a következő évvel foglalkozik, és amit eddig nem sikerült elérni, az már marad is jövőre. Legalábbis így gondolkozik az üzleti partnerkereséssel foglalkozók zöme – de hogy lehet ilyen körülmények között mégis eredményesnek lenni, bevételt elérni?


Akció

Az örökzöld sláger az Ünnepekhez, évzáráshoz, készlet kiárusításhoz kapcsolódó engedmények, amiket sokan minden évben előveszünk a tarsolyból. Amikor közeledik az év vége, sokan lovagoljuk meg ezt a hullámot. Egy dolgot érdemes (jövőre) szem előtt tartani: ehhez év közben kiváló adatbázist kell kiépíteni, hogy működjön, mert a spamek, „hideg levelek” ilyenkor végképp nem érnek célt.

Karácsonyi ajándékozás

Volt cégemnél kihasználtuk a karácsonyi ajándékozós találkozókat, mert sok ügyfelünkkel (a vidékiekkel jellemzően) az egész éves hajtás után ilyenkor tudtunk csak leülni, és egyúttal az ajándékok és a jókívánságok mellé még rendelés is került a fa alá. Nem állítom, hogy minden piacon ez működik, de egy próbát megér!

Ünnepek közti tárgyalások

Kiváló terep viszont a jövő év megalapozásához, de akár azonnali bevétel eléréséhez a két ünnep közti „holt” időszak, mivel ilyenkor a vezetők, döntéshozók már – amennyiben dolgoznak – a karácsonyi otthonlét és pihenés után frissebben, a szabadságolások miatt sokkal csendesebb, nyugodt körülmények között tudnak találkozni. Ősi értékesítői alapszabály, hogy vezetőket csak kora reggel, vagy késő délután érdemes keresni, mert akkor még vagy már csend van körülöttük, és nyugodtabban lehet tárgyalni.
Egy szó, mint száz: csendes, békés, másoknak „holt” időszakban is lehet értékesíteni, bevételre és új vevőkre szert tenni egy kis kreativitással és kellő mennyiségű kiáramlással.
Németh Zoltán

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner  keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés,  értékesítés  – a Lépéselőnnyel a  bevétel  és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti  kommunikáció  terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.