Álmok vs üzleti eredmények Nyomtatás
2010. december 20. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: A brilliáns üzleti ötletekből milyen <a href='http://marketing.lepeselony.hu/' title='bevétel'>bevétel</a> realizálódik?Az elmúlt években meg sem tudom számolni, hány olyan üzletemberrel találkoztam, akik tele voltak jobbnál jobb ötletekkel, melyek mindegyike – állításuk szerint – milliárdokat hoz(hatna) a konyhára, mégsem teszi. Közülük nem egy a mai napig egy főállásban sínylődik, amit nem szeret, és egyre sértettebben hangoztatja, mennyire nem érti meg őt a világ – miközben a nagy ötletekből nem lesz semmi. Mi különbözteti meg az álmodozókat, és a sikeres vállalkozást megalapozókat?


Okozz profitot

Az első és legfontosabb: az, aki sikeres vállalkozóvá válik, tudja, nincs olyan, hogy kifogás, nem mások tehetnek az ő sikeréről vagy kudarcáról, csakis rajta múlik mindez. Nem az állam, a kormány, a konkurencia, a vevők vagy beszállítók határozzák meg az ő sikerét, hanem ő határozza meg, miként reagál és készül fel az ezekből az irányokból érkező lépésekre. Aki sikeres vállalkozó, tudja: a profitot ő okozza, nem elszenvedi!

Konkrét termék

Másodsorban egy üzlethez kell egy konkrét termék, valami, amit valaki értékesnek tart és hasznosítani tud – sőt, ajánl is másoknak. Számos olyan ötlettel találkoztam már, melyek bár zseniálisnak tűntek, valójában nem volt gyakorlati hasznuk széles rétegek számára, így híján volt a piaci lehetőség a terjesztésükre.

Értékesítés + marketing = üzlet

Végül, ha van szándék, és van termék, nincs mese: ki kell menni, és el kell mondani másoknak, hogy mi ez, mit várhatnak tőle, és el kell adni nekik. Sok meg nem értett művész küzd például ezzel: számukra varázslatos, amit megalkottak, csak éppen nem hajlandók elvinni odáig, hogy másnak odaadják azt, vagy (pláne) hogy pénzt kérjenek érte. Ez is döntés kérdése, hiszen pályázhat valaki arra is, hogy szegényen meghalva postumus váljon méltán elismertté, világhírűvé – aki azonban üzletet, profitot szeretne, gondolja végig, mit tehetne a több eladásért, több bevételért.


Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner  keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a  bevétel  és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti  kommunikáció  terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.