Az év legkülönösebb tárgyalása |
2010. december 28. kedd, 03:00 |
„Nem vesznek minket komolyan” – mondta nekem az idei év legtalányosabb tárgyalópartnerei közül az a hölgy, aki külföldi férjével próbált meg egy távol-keleti országból származó anyagot Európában értékesíteni. Mindezt úgy, hogy magyarul (is) alig-alig tudtuk közösen behatárolni, mit szeretnének, kinek értékesíteni, és miért jó az annak az új vevőnek. Pár jó tanács, hogy ne legyen Ön 2011-ben az év legkülönösebb értékesítője! Felkészültség = bevételHa tudja is, hogy az Ön kezében lévő megoldás a nyerő, ne bízzon benne, hogy ezt más is látja: értékesítsen! Ehhez az első lépés a teljes, totális felkészülés: kik a jó célpiac? Miért jó nekik ez? Hol találja meg őket? Mire nyitottak, milyen üzleti helyzetben vannak ezidőtájt, mik foglalkoztatják őket? Számtalan kérdést jobb előre, magunknak feltenni, mint az első találkozón szembesülni vele. Vezetői attitűdNem véletlen, hogy a világ legjobb edzői, vagy befektetői – bár megtehetnék – a legkevésbé sem megérzésekre alapoznak. Jose Mourinho, Warren Buffet mind-mind arról híres, hogy a végletekig alaposan képes tájékozódni, felkészülni, adatokat gyűjteni, majd begyakorolni és begyakoroltatni a válaszokat saját magukkal és csapatukkal. Ez a hozzáállás, ez az attitűd különbözteti meg őket személyiségként és eredményességben egyaránt a „nagy átlagtól”.
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|