Kifogás kezelési alapok értékesítőknek |
2011. január 11. kedd, 03:00 |
„Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye!” - tartja a mondás. Ez hatványozottan igaz az értékesítésben. Lehet úgy érezni, hogy az ügyfelek mind irreális elképzelésekkel bírnak, hogy senki nem akar találkozni, hogy senkinek sincs pénze, és nem lehet eladni semmit – mégis, ha ezek a kifogások határozzák meg a bevételét, akkor komoly bajban van az a vállalkozás. Csak azokra a dolgokra érdemes figyelni, amivel tudunk is valamit kezdeni, amire hatást tudunk gyakorolni. Üzleti partner keresés kifogáskeresés helyettEgy volt értékesítő kollégám levezette a kifogásokat kereső értékesítő évét egyszer:
Lehet így is gondolkozni, csak sehová sem vezet – a valódi eredményt az jelenti, ha minden kifogás és probléma ellenére sikerül eredményt elérni. Egy igazi értékesítőt nem érdeklik a problémák, a kifogások, csak megy előre, keresi a potenciális ügyfeleket, tárgyal, ajánlatokat ad, és szerződéseket köt. Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|