Üzlet a lábban |
2011. január 25. kedd, 03:00 |
Mitől van az, hogy ugyanazon a piacon, ugyanazzal a képzéssel és termékháttérrel rendelkező két különböző értékesítő gyökeresen más teljesítményt produkál? Tegyük fel, még a címlistában sincs érdemi különbség, azaz minden kiinduló feltétel azonos – mégis, vannak top és vannak „futottak még” kategóriájú értékesítők. Félretéve a kifogásokat (amik jellemzően nem a top értékesítők szájából hangoznak el), kell, hogy legyen valami (vagy több) alapvető eltérés! Szívből jövő értékesítésAz első és legfontosabb, hogy egy értékesítő csak azt tudja értékesíteni, amit szeret. Lehet mondani, hogy megfelelő jutalék (=pénz) ellenében bárki bármit el tud adni, de ez nem igaz. Ha nincs meg egy alap affinitás, azt a leendő új vevő érezni fogja. Kell, hogy szeresse az értékesítő a terméket, a szolgáltatást, akkor el fogja tudni adni! Marketing akarattalA következő lépés, hogy a nagy álmok (a várható jutalék kiszámolásában és annak fejben, előre elköltésében szinte minden értékesítő jártas). De ha nincs mögötte valódi szándék, ha nem akarja az eredményeket, csak szeretné, abból nem lesz valós eredmény soha. Egy profi értékesítőnek, marketingesnek (azaz mindenkinek, aki üzleti partner kereséssel foglalkozik) tudnia kell következetesen kitartania a célja mellett, hogy az megvalósuljon! Csináljam = haladás a lábbanVégül, de a legkevésbé sem utolsósorban a sikeres vállalkozás és értékesítés alapja az, ha a nagy affinitás és komoly szándék mellett ott legyen a folyamatos tevékenység: történjenek meg azok a tényleges akciók, melyekre szükség van ahhoz, hogy kellő energia menjen bele a bevétel- és profitszerzésbe! Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|