Csereüzlet Nyomtatás
2011. január 26. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Milyen plusz meglepetéssel lehet egy vásárlót visszatérő vevővé tenni?A mai világban különösen jó partnernek minősül az, aki betartja ígéretét, és pontosan azt adja üzletfelének, mint amire vállalkozott. Annyi csalódás érte már az üzleti partner kereséssel, vállalkozással foglalkozókat, hogy egy korrekt, a megbeszélteket precízen megtartó ügyfél egyrészt ritkaságszámba megy, másrészt el sem gondolkozunk rajta, hogy tudnánk valami extrát adni a partnereknek. Kivétel ez alól általában az év végi karácsonyi hajtás, pedig a mindennapokban is csodát lehet tenni egy-egy aprósággal!


Virág = bevétel

Egy tréner ismerősöm például egy szál virágot ad férfi szemináriumi résztvevőinek, hogy ők a több napos képzés után feleségüket meg tudják lepni vele. Ez az apróság számos ajánlást és ebből származó bevételt hozott már a konyhájára, pedig nem mondhatnánk, hogy komoly befektetést igényel…

Tiszta marketing

Egy autószerelő ismerősöm a hozzá szimpla szervizre vitt autókat is kérés nélkül kívül-belül kitakarítja. Régi és új vevői egyaránt egy sima olajcsere után is ragyogó, csillogó-villogó autóba ülhetnek be. Nesze neked milliárdos marketing büdzsé – ez az ötlet sem kerül többe autónként pár száz forintnál.
E két példa is mutatja, hogy a reklamáció megelőzésének egyik leghatékonyabb módja lehet, ha nem csak arra törekszünk, hogy éppen annyit adjunk, mint amennyi jár, hanem megteszünk mindent azért, hogy többletnek érezze az ügyfél, amit kap. Ez a többlet lehet extra szolgáltatás, de a legjobban az sül el, ha a fentiekhez hasonló kis – és olcsó – kiegészítőket kap hozzá. Egy árengedményt elfelejtene, de erről mindig emlékezni fog ránk! Azok lesznek igazán jó ügyfeleink, akiknek ezek az extra gondolatok is sokat jelentenek, ők ajánlják majd hozzánk a legtöbb új vevőt.

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner  keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés,  értékesítés  – a Lépéselőnnyel a  bevétel  és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti  kommunikáció  terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.