Új vevő evolúció Nyomtatás
2011. február 04. péntek, 03:00

lépéselőny/marketing: az <a href='http://marketing.lepeselony.hu/' title='értékesítés'>értékesítés</a> fázisaiban más szintűek a vevők?Most már harmadik cégemben / munkahelyemen figyeltem meg értékesítő szemmel nézve, mennyire más ügyfelekkel találkozunk tevékenységünk kezdetén, mint amikor már erőteljesen halad az üzlet. Ez vonatkozik egy új értékesítőre is: amikor elindul, még szinte bárkit potenciális partnernek tekint, ezért mindenféle – akár hamis – nyomon próbálkozik. Milyen lépésekben juthatunk el az igazán minőségi vevőkhöz?


Lépésről lépésre a bevétel útján

Előző munkahelyemen elsősorban abban tapasztaltam meg értékesítőként a változást, hogy míg az elején csak kisebb cégekkel tudtam / mertem leülni, addig sikeres értékesítőként már nem volt olyan lehetséges partner, akivel ne találkoztam volna szívesen. A Lépéselőny üzleti közösségben pedig az elején még a „ha ingyen van, érdekel”, „csináljatok meg mindent helyettem ingyen”, és hasonló probléma-generátor ügyfelekbe futottam bele. Ma pedig már egyik régi ügyfelünkkel arról tudtunk beszélgetni, hogy mi is az, amit mi tudunk csinálni pontosan, az mennyit ér, és hogy folytassuk hosszú távon az együttműködést.
Könnyű lenne ezt annak betudnom, hogy ő egy nagyon korrekt ügyfél, de a trend minden értékesítőmnél is megfigyelhető. Milyen lépések vezetnek a jobb ügyfelekhez?

  • folyamatosan képezze magát és értékesítőit, hogy egyre jobban boldoguljon azokkal az ügyfelekkel is, akikkel korábban nem tudott mihez kezdeni
  • keresse azokat a pontokat, amelyek akadályozzák abban, hogy többet és sikeresen tárgyaljon (legyen az ok magánéleti, vagy céges), és iktassa ki őket
  • erősítsen meg minden olyat, ami eredményhez, több bevételhez és profithoz vezetett
  • ragadjon meg minden lehetőséget az üzleti partner keresés során, hogy a lehető legtöbb ügyféllel ismerkedhessen meg, hogy tudjon gyakorolni
  • tűzzön ki magának és értékesítőinek célokat hétről-hétre, melyeket el tudnak érni, és ezek a lépések szép sorban eredményre is vezetnek!

Csinálja végig mindezt, és a siker nem marad el!

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner  keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés,  értékesítés  – a Lépéselőnnyel a  bevétel  és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti  kommunikáció  terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.