Kérem, tartsa a fonalat |
![]() |
2011. február 07. hétfő, 03:00 |
Egy rövid telefon, egy hosszú kapcsolatAmikor alkalmazott értékesítő voltam, még nagyon nehezen ment az, hogy „csak úgy” rácsörögjek egy ügyfélre. Amióta tulajdonosként építem az ügyfélkört, rájöttem, mennyire természetes és emberi dolog úgy tartani a kapcsolatot valakivel, ha néha úgy is kommunikálunk, hogy nem az aktuális üzleti ügyeink a téma. Ha a közelében járok, ha névnapja van, vagy ha valamilyen, számára érdekes dolgot hallok, egy érdeklődő hívás időnként az ügyfelek felé kiváló összekötő kapocs. Speciális alkalomra speciális meglepetésEgy marketing tanácsadótól hallottam először azt a tippet, hogy ne Karácsonykor és év végén lepjük csak meg az ügyfeleket, hanem az első szerződéskötésünk, stb. évfordulóján is. Mint egy jó házasságban, ahol egy évben egyszer minimum emlékeznek a felek a házasságkötésük örömeire, egy stabil üzleti kapcsolatban is bevezethető ez a mókás alkalom. Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|