Van kiút: éljen a Netes üzlet Nyomtatás
2011. február 09. szerda, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Értékesítése átimportálása a weboldaláraAz Internet megjelenése számos iparágban gyökeresen forgatta fel a status quo-t: a megrendelések, információáramlás, visszajelzések, felmérések mind-mind felgyorsultak, néhol egyszerűbbé váltak. Aki lépést tud tartani ezzel, győztes lehet, aki nem, lemarad – ezek a már-már elcsépelt közhelyek a mindennapokban ma már érezhető valósággá váltak. Persze joggal mondhatja egy fémforgácsoló kisiparos, hogy ő például tevékenysége mely részét tehetné át a Netre? Mégis, akár a marketing és az értékesítés egyes folyamatainak egyszerűsítésével ez kivitelezhetővé válik.


Bevételek: online!

Cikkem ihletője egy találkozó volt egy olyan üzletasszonnyal, aki 100%-ban az Internetre építette fel vállalkozását: az üzleti partner keresést a keresőprogramok és keresőmarketing jelenti számára, az értékesítést és a rendelések lekezelését weboldala végzi, a reklamációt szintén ezen a módon tudja menedzselni, mint ahogy a statisztikák kezelését is. Saját online értékesítési sikereiből kiindulva tanácsokat ad olyan vállalkozásoknak, akiknél ez elsőre nehezebben kivitelezhetőnek tűnik.
Két elsődleges pontot javasol minden cégnek átgondolni, aki neki szeretne vágni az online bevételekhez vezető útnak.
1.    Az Ön cége hogy tudja marketingjét online megsokszorozni? Gondolja végig, a hagyományos úton hogy találnak Önre látogatók, érdeklődők? Ők milyen fórumokon gyűjtenek még információkat, miről és hol? Ezeken a csatornákon hogyan tudna Ön is megjelenni? Weboldalát hogy tudja felkészíteni, átalakítani annak érdekében, hogy a bejövő érdeklődők érdemben le legyenek kezelve, és értékesítésre készítsük elő őket?
2.    Értékesítése hogy működhet a weben? Az üzlet lezárása, megrendelés mely fázisait tudná egy szépen végiggondolt és felépített webes lépéssorozatba átültetni? Gondolja végig, személyesen mit tenne, hogy vezetné át az illetőt odáig, hogy megrendelő legyen belőle? Ezeket kell úgy átültetnie a Netre, hogy egy dolog hiányozni fog: az azonnali, személyes visszajelzés. Ettől eltekintve azonban számos logikus és érzelmi alapú érvet és hatást el tud érni képpel, hanggal, videoval, szöveggel… csak gondolja végig, milyen lépések legyenek!
Egy biztos: érdemes rászánni az időt, és szakértők bevonásával felépíteni az online értékesítési / marketing lépéseket!


Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner  keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés,  értékesítés  – a Lépéselőnnyel a  bevétel  és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti  kommunikáció  terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.