Három órás diéta? |
2009. január 09. péntek, 05:10 |
Nincs új a nap alattHárom óra alatt legalább annyira szívesen fogynának le, mint ahányan mondjuk örömmel lennének tizenhat évesek. Csodák azonban – errefelé főképp – nincsenek, ennek ellenére azonban érdemes átgondolni, amit Jorge Cruise, a legújabb diétaőrület szellemi atyja állít. A három órás diéta nem azt jelenti, hogy három órán át nem eszünk, vagy hogy épp folyamatosan azt tesszük. Lássuk, miről is van szó.A kaliforniai illetőségű Cruise tulajdonképpen nem mond újat. Ötvözi a kalóriaszegény diétát a népi bölcsességgel („…vacsorázz úgy…” ), valamint a dietetikusok kedvenc állításával, miszerint optimális esetben naponta ötször kell táplálékot venni magunkhoz ahhoz. Igaz, nem azt mondja, ötször, hanem azt, hogy három óránként, illetve azt is, hogy közvetlenül lefekvés előtt nem szabad sokat enni, mert ebből főképp a zsírraktár profitál – nos, ezt is tudtuk. Mindenesetre, a diétaguru legalább elgondolkodtat bennünket, és segítségével finomabbra hangolhatjuk az ünnepek után menetrendszerűen kezdődő fogyókúránkat. Tehát, Cruise elméletét értelmezve: a zsír égetéséhez az anyagcserét rendszeres és folyamatos energiafelvétellel stimuláljuk úgy, hogy közben az átlagoshoz képest kb. 25%-kal csökkentett kalóriatartalmú táplálékot veszünk magunkhoz, illetve lefekvés előtt nem tépjük fel a hűtőszekrény ajtaját. A módszer tehát nem túl bonyolult, kb. reggeli, tízórai, ebéd, uzsonna, vacsora, sőt, még egy kis torta is belefér délután, had égjen az a zsír – a tortát persze vacsoraidőben szépen almával meg nyers répával kompenzáljuk. A vajat természetesen elfelejtjük, helyette veszünk egy nagy doboz, csökkentett zsírtartalmú, ráadásul rossz ízű kenőmargarint, diétás sonkát, barna kenyeret, sajtot, gyümölcsöt, salátát. Ilyesmiket eszegetünk, meg ebédre roston csirkemellet zölddel, korai vacsorára finom sárgarépát saját zsírjában, kis sajtot hozzá az illúzió kedvéért. A mutatványt addig ismételjük, persze szigorúan szem előtt Cruise időrendi és beltartalmi megkötését, - napi maximum 1450 Kcal ! - amíg el nem érjük a kívánt súlycsökkenést. A mester szerint ez nem kevesebb, mint heti két kiló. Ami, lássuk be, nem is hangzik rosszul… Forrás: Lépéselőny Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre! Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide → A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. A menedzserek számára fontos információk a kiegyensúlyozott életmód, egészség – betegség, a házipatika témáiban. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A legautentikusabb japán étterem Magyarországon
- Hamburgeradó vagy más megoldások?
- Egészségi állapotuk szempontjából köszönjük, megvagyunk
- Szigorúbb éghajlatvédelemmel javulna a magyar lakosság egészsége és pénzt is megtakarítanánk
- Egészséggazdasági Monitor
- Dohányfüstmentes Világnap - 2010. november 18.
- Nincs időnk a sportolásra
- Hideg idő, száraz bőr – Belülről hidratáljuk bőrünket
- A kávé hatása a tanulásra, a szeptemberi iskolakezdés apropóján
- Egészség egy életen át
Menedzser egészség tanácsadás
Egészséggel kapcsolatos témákban kérdezzen tanácsadónktól!Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..