Fogyasztói bizalom és élelmiszerbiztonság |
2010. február 27. szombat, 03:00 |
(BTL.hu)Minden második magyar számára fontos szempont az élelmiszerbiztonság, amikor eldönti, hol vásároljon.
A gyártóké a fő felelősség azért, hogy biztonságos élelmiszert vásárolhassunk – a fogyasztók zöme szerint. Magasabb árat hajlandó fizetni tízből öt magyar a biztonságosan fogyasztható élelmiszerért. Részletek: Azért, hogy biztonságos élelmiszert vásárolhassunk, a fogyasztók zöme (74 százaléka) szerint főleg a gyártó vállalatok felelősek. Utánuk a kormányt a válaszadók 17, majd az élelmiszer-kereskedelmi cégeket 9 százaléka nevezte meg, mint fő felelőst. A sorrend hasonlít a nemzetközi átlaghoz, állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat 54 országban, köztük Magyarországon végzett online felmérése. Tíz magyar közül hatan biztonságosnak tartják a megszokott üzletükben vásárolt élelmiszereket. Minden második honfitársunk számára fontos szempont az élelmiszerbiztonság, amikor eldönti, hogy melyik üzletben vásároljon. Ebben a tekintetben az arány megegyezik a többi ország átlagával. A legutóbbi évek világszerte visszhangot kiváltó esetei nyomán megrendült fogyasztói bizalom helyreállítása érdekében mérte fel a Nielsen öt világrészben, összesen 30 500 Internet-használó megkérdezésével, hogy mennyire fontos a fogyasztók számára az élelmiszerbiztonság. A megkérdezett magyarok fele, éppen 50 százaléka hajlandó magasabb árat fizetni a biztonságosan fogyasztható élelmiszerért. (A nemzetközi átlag 64 százalék). Sajátos szerepet játszik az étkezési szokásokban a bio élelmiszer. A magyarok 45 százaléka ért egyet azzal az állítással, hogy „a bio élelmiszer biztonságosabb, mint amit hagyományosan állítanak elő”. (A nemzetközi átlag 51 százalék). Honfitársaink többsége, 58 százaléka közel fele véli azt, hogy az itthon termelt élelmiszer biztonságosabb, mint az import. Sőt, a magyarok több mint fele (53 százaléka) aktívan keresi az üzletekben a hazai termékeket. (Világszerte a válaszadók 49 százaléka tartja biztonságosabbnak a saját országában termelt élelmiszert; a hazai árucikkeket 50 százalék keresi aktívan). A génmódosított élelmiszereket a magyar megkérdezettek közül 9 százalék tartja teljesen biztonságosnak. Ezzel szemben 64 százalékuk nem tartja őket biztonságosnak. (Globálisan 18 százalék szerint teljesen biztonságosak a génmódosított élelmiszerek, 39 százalék szerint pedig nem). Forrás: Nielsen piackutató vállalat Below The Line Magazin www.btl.hu
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. A menedzserek számára fontos információk a kiegyensúlyozott életmód, egészség – betegség, a házipatika témáiban. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A legautentikusabb japán étterem Magyarországon
- Hamburgeradó vagy más megoldások?
- Egészségi állapotuk szempontjából köszönjük, megvagyunk
- Szigorúbb éghajlatvédelemmel javulna a magyar lakosság egészsége és pénzt is megtakarítanánk
- Egészséggazdasági Monitor
- Dohányfüstmentes Világnap - 2010. november 18.
- Nincs időnk a sportolásra
- Hideg idő, száraz bőr – Belülről hidratáljuk bőrünket
- A kávé hatása a tanulásra, a szeptemberi iskolakezdés apropóján
- Egészség egy életen át
Menedzser egészség tanácsadás
Egészséggel kapcsolatos témákban kérdezzen tanácsadónktól!Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..