Hideg idő, száraz bőr – Belülről hidratáljuk bőrünket Nyomtatás
2010. október 04. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Egészség: A bőr egsészsége és a vízfogyasztás összefüggéseA hirtelen beköszöntött hűvös, szeles időjárás miatt a testünket gondosabban kell ápolnunk, mint korábban. A levegő ugyanis kiszárítja a bőrt, így a folyadékveszteséget pótolni kell. Ám a bőrnek nem csak külső segítségre van szüksége; a testápoló krémek mellett elsősorban belülről kell hidratálni szervezetünket!


Kánikulában kiemelten hangsúlyozzák a szakemberek, hogy fokozottan figyeljünk a megfelelő mennyiségű folyadékbevitelre, ám más évszakokban szinte szó sem esik erről. Pedig hideg időben is roppant fontos, hogy a szervezet hidratált legyen, hiszen az emberi test mintegy 60%-a víz.

„A szűrt víz fogyasztása segít hidratálni a bőrsejteket, és nedvesen tartja a bőrfelületet, így megvédi a bőrt a kiszáradástól. Ezért a vízháztartás szabályzásához elengedhetetlen a tudatos és megfelelő mennyiségű tiszta szűrt víz fogyasztása! Szűrt víz előállításához nem kell több százezres beruházás, néhány mozijegy árából már nagyon dekoratív, de elsősorban hasznos vízszűrő kancsót lehet vásárolni. Napi 2 liter tiszta víz fogyasztása elegendő a megfelelő hidratáláshoz, így sem a szervezetünket, sem pedig a bőrünket nem fenyegeti a kiszáradás veszélye” – mondja Kornis Anita, a Mosolygóvíz életvezetési tanácsadója.

Mindenkinek, de leginkább a hölgyeknek fontos az egészséges, szép bőr. A kenőcsök, krémek használata mellett nagyon kevesen figyelnek arra, hogy a bőr elsősorban a szervezetből „táplálkozik”, ezért sem mindegy, hogy milyen vizet fogyasztunk. Ha a szervezet belülről nincs hidratálva, akkor a külső beavatkozás, vagyis a krémek használata nem nyújt teljes megoldást a bőr kiszáradására.

További információ: www.mosolygoviz.hu


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partnerkeresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. A menedzserek számára fontos információk a kiegyensúlyozott életmód, egészség – betegség, a házi patika témáiban.