A reklámok műnői komplexusokat okozhatnak |
2009. augusztus 10. hétfő, 03:00 |
Nagy-Britannia hirdetőit egyre sürgetik, hogy ne retusálják a hírességek fotóit, nehogy a tinédzserek rosszul érezzék magukat a külsejük miatt. A liberális demokraták figyelmeztették azokat a reklámozókat, akik - különösen a fiatal lányokat megcélzó promóciós anyagokban - módosítják a fényképeket, hogy ez felesleges nyomást gyakorol a tizenévesekre. Az ellenzéki párt be akarja tiltani a módosított vagy feljavított fényképek használatát a reklámokat, mely a 16 év alatti korosztályt célozza meg, illetve a felnőtteknek készülő reklámokban fel kellene tüntetni a változtatás mértékét. A cikk teljes terjedelemben az alábbi oldalon érhető el:
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. A menedzserek számára fontos információk a kiegyensúlyozott életmód, egészség – betegség, a házipatika témáiban. |