Bringázz a munkába! 2010 tavasz Nyomtatás
2010. március 29. hétfő, 03:00
03_29gazd5


Új szlogennel indítja útnak március 29-én a 2010 tavasz BAM! kampányt a szervezőcsapat. A már hagyománynak számító rendezvény egy hónapon keresztül igyekszik megismertetni és megkedveltetni a kerékpározást kicsikkel és nagyokkal egyaránt.


A 2009-es őszi Bringázz a munkába! kampány során 11 000 fő kerekezett velünk dolgozni, és 800 szervezet csatlakozott a céges versenyhez. Társadalmilag komoly civil összefogást eredményezett a BAM!, emellett nemzetközi kerékpáros szervezetek is sikeresnek ítélik a kezdeményezést.
Az országos kampány célja, hogy megmutassa, mennyire természetes kerékpárral érkezni a munkába a hétköznapokon is. A teljesítők garantált ajándékban részesülnek, illetve nyereménysorsoláson vesznek részt. A vállalatok méretük alapján különböző kategóriákban versenyeznek, amelyhez egy nyilatkozat beküldése szükséges – honlapunkon minden szükséges instrukciót megtalálnak az érdeklődők.
A szoknyás és öltönyös tekerés, valamint a kombinált, vonattal történő közlekedés mellett szeretnénk a gyermekek bringán, illetve bringával történő szállítását is bátorítani.

A március 29-i központi nyitóeseményen – amely egy bringás reggeli keretében az Erzsébet téren valósul meg – olyan hírességek pattannak drótszamárra és osztanak reggelit, mint Németh Juci és a Nemjuci zenekar, Péterfy Bori, Hegedűs D. Géza, Scherer Péter vagy Gazsó György színművészek. Budapesten külön bringás reggelivel várják még a bringásokat Kispesten, az Europark előtt, valamint Észak-Budán, az Árpád hídnál.  A csapatszellemet és közösségi élményt erősítve bebicikliző turnusokat is indítunk területi szervezeti vezetőink segítségével Dél-Budán és Érden.
A budapesti eseménnyel párhuzamosan vidéken is számos rendezvényen várják az érdeklődőket.

Csatlakozz Te is a kampányhoz!
Bővebb információkat a www.bringazzmunkaba.hu weboldalon találsz!

Forrás: Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. A menedzserek számára fontos információk a kiegyensúlyozott életmód, egészség – betegség, a házipatika témáiban.