Szemkamera, agyhullám-mérés |
2008. június 17. kedd, 06:10 |
Mi jöhet még a piackutatásban?Június 1. és 4. között rendezték meg Budapesten az ESOMAR által elindított WM3 (World Wide Multi-Media Measurement) szakmai konferenciasorozatot, melyen az új technológiák és a digitális média fogyasztói viselkedést befolyásoló hatásáról volt szó.A választás ezúttal azért esett Budapestre, mert a változás itt is megkezdődött, azonban sok területen még gyerekcipőben jár, így érdemes a szakemberek figyelmét felhívni a legújabb lehetőségekre. A konferencia a fogyasztók leghatékonyabb elérési útjainak kérdését járta körül. Tovább a teljes cikkhez →
Kérdése van a cikkhez? Írja meg az
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mailcímre!
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. A menedzserek számára fontos információk a kiegyensúlyozott életmód, egészség – betegség, a házipatika témáiban. |