A reklámok műnői komplexusokat okozhatnak Nyomtatás
2009. augusztus 10. hétfő, 03:00

Nagy-Britannia hirdetőit egyre sürgetik, hogy ne retusálják a hírességek fotóit, nehogy a tinédzserek rosszul érezzék magukat a külsejük miatt.


08_10_menegA liberális demokraták figyelmeztették azokat a reklámozókat, akik - különösen a fiatal lányokat megcélzó promóciós anyagokban - módosítják a fényképeket, hogy ez felesleges nyomást gyakorol a tizenévesekre. Az ellenzéki párt be akarja tiltani a módosított vagy feljavított fényképek használatát a reklámokat, mely a 16 év alatti korosztályt célozza meg, illetve a felnőtteknek készülő reklámokban fel kellene tüntetni a változtatás mértékét.

"A fiatal lányokra sokkal nagyobb nyomást gyakorol a szépség valóságtól teljesen elrugaszkodott ideálja, mint öt évvel ezelőtt" - nyilatkozta a The Independentnek Jo Swinson, aki a párt nőpolitikájának áttekintő munkálatait vezette. "A retusálás azt jelenti, hogy olyan tökéletes fényképek jelennek meg, melyek a való életben megvalósíthatatlanok. Meg kell védenünk a gyermekeket ettől a nyomástól, melyet azzal kell kezdenünk, hogy megtiltjuk a retusálást a nekik szóló reklámokban."

A cikk teljes terjedelemben az alábbi oldalon érhető el:
http://www.hazipatika.com/topics/legy_a_pszichologusod/news?nid=24808



Forrás:
HáziPatika

www.hazipatika.hu



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. A menedzserek számára fontos információk a kiegyensúlyozott életmód, egészség – betegség, a házipatika témáiban.