Házi praktikák szemünk egészségének megőrzésért Nyomtatás
2010. március 16. kedd, 03:00
03_16egszs1Szemünk világa talán a legdrágább kincsünk. Látóként nehéz elképzelni az életet színek és fények nélkül. De a kor előrehaladtával bizony egyre több panasz merül fel látásunkkal kapcsolatban is. Nézzük mit is tehetünk, hogy megelőzzük a bajokat:


Mivel A vitaminra és karotenoidokra van szükségünk , hogy megőrizzük szemünk egészségét fogyasszunk sok sárga zöldséget, gyümölcsöt – sárgarépát, sütőtököt, édesburgonyát, lícium gyümölcsöt.

Gingko Biloba szedésével megnöveljük a szem oxigén ellátását és segít a mérgező anyagok eltávolításában is

Együnk sok áfonyát. Az áfonya védi és erősíti az ereket (a szemben is), védi a retinát, csökkenti a szemben lévő nyomást glaukoma esetén és csökkenti a diabetes káros hatásait is.

A szőlőmag kivonat procianidin tartalma erősíti a retinában lévő kapillárisokat, megelőzi a bevérzések, vérrögök kialakulását. Javítja az éjszakai látást és lassítja a szem öregedését.

Együnk sok spenótot, mángoldot és / vagy Lutein tartalmú táplálék kiegészítőt. Ezek olyan karotenoidokat tartalmaznak, melyekre nagy szüksége van a retinának és a szem szöveteinek.

Együnk édesköményt. Fogyaszthatjuk nyersen salátaként, párolva köretként, de készíthetünk teát is belőle.

Támogassuk szervezetünket sok C vitaminnal. Szervezetünkben a szemben van a legnagyobb C vitamin koncentráció. Biztosítsuk hát a szükséges mennyiséget az egészséges működéséhez.

Nassoljunk diót, nem csak az agyunknak teszünk vele jót, a szemünk is meghálálja.

Forrás: Gyógyulás Útjai
http://magazin.gyogyulasutjai.hu


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. A menedzserek számára fontos információk a kiegyensúlyozott életmód, egészség – betegség, a házipatika témáiban.