5+1 tipp, mellyel csökkentheti logisztikai költségeit |
2007. április 05. csütörtök, 23:03 |
Az idő pénz… Tartja a régi mondás, melynek igazságtartalmában nem kételkedünk. Vevőink ideje pedig nem csak számukra drága, hanem nekünk is, akikbe bizalmukat fektették. Takarékoskodjunk hát vele! A vállalkozások nettó árbevételük 12%-át költik logisztikára – derül ki a Ghibli Kft. felméréséből. Ez a tetemes összeg bőven elég nagy ahhoz, hogy foglalkozzunk a problémával. A cégeknek a jövőben is megmaradnak a munkabérek költségei, az adók terhei, ám logisztikai kiadásaikon van mód csökkenteni. Ehhez viszont szemléletet kell váltani! A Ghibli Kft. ennek érdekében elindított egy országos logisztikai előadássorozatot, melynek első állomása Budapest volt. Következő lépésként pedig Veszprémbe látogat el a Ghibli április 24.-én. A budapesti előadásunk nagyon sok új hasznos információval lepte meg a jelen lévőket. A vállalkozások felismerték, hogy a logisztikát nem csak a fuvarszervezésben, vagy a raktározásban kell alkalmazni, hanem vállalatuk teljes tevékenységében! A logisztikai előadásunk különlegességét az adta, hogy előadásunkat kifejezetten a kis – és középvállalkozások logisztikai problémáira „szabtuk”. A rendezvény aktuális témával foglalkozik, napi problémákra ad megoldási tippeket, melyeket – az előadók tapasztalati tőkéjének köszönhetően - minden kkv alkalmazni tud saját vállalatában. Az említett tapasztalati háttér nemcsak a mindennapi gazdasági vérkeringésben való jelenlétet jelenti, hanem azt is, hogy a Ghibli Kft. több száz céget kérdezett már meg felmérések keretében, a cég ügyfélkörét is a magyar kis- és középvállalkozások alkotják. Így „első kézből” rendelkeznek a magyar kkv-kat érintő logisztikai problémákról. Az előadássorozat azokra a költségeket érzékenyen érintő kérdésekre szeretne választ adni, mellyel a kis- és középvállalkozások küzdenek. Az előadás kiemelkedő témája a költségek mellett a vevői elégedettség. Megdöbbentő, hogy nagyon sok vállalkozás nem kezeli megfelelő helyen ezt a kérdést. Sajnálatos, hogy talán a legegyszerűbb és leginkább célravezető módszert nem alkalmazzák a cégek, méghozzá, hogy nem kérdezik meg vevőiket igényeikről. Hiszen minden cég a vevőiből „él” és mégsem tudja, hogy valójában mire van szüksége. Ennek egyszerű oka, hogy nem kérdezi meg. A vevőinknél van az információ, mely szükséges ahhoz, hogy a lehető leggyorsabban, legmegbízhatóbban tudjuk kiszolgálni őket. Így azt mondhatjuk, elkerülhetetlen ez a lépés a vállalkozások ügymenetében. Tehát a Ghibli idei előadássorozatán valóban a kkv-k gyakorlati problémáiról, azokról a lehetőségekről lesz szó, melyet jelentős részük nem használ ki. Egyrészt azért, mert nem ismertette fel még vele senki, vagy mert túl „egyszerűnek” tűnik. Erről tanúskodik a budapesti előadás résztvevőinek visszajelzése, melyek a vevői igények mérését tartották leginkább új szempontnak, illetve a logisztikai költségek kimutatását, a logisztikai mérőszámok alkalmazásának fontosságát. A Ghibli Kft. célja az előadássorozattal, hogy továbbadja az általa a gyakorlati gazdasági életben tapasztaltakat, melyek mind-mind a kkv-k hasznára válhatnak. Forrás: http://www.ghilbi.hu/hun/hirek-reszletes.php?id=285 A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..