A Föld órája Nyomtatás
2009. április 02. csütörtök, 05:00
A Vodafone csatlakozik a Föld Órájához


a föld órája A vállalatok nagyszerű adottságokkal – és hatalmas felelősséggel – rendelkeznek abban, hogy rávegyék alkalmazottaikat, vásárlóikat, beszállítóikat arra, hogy cselekedjenek a fenntartható jövőért. – mondta Andy Ridley a Föld Órája nemzetközi kampányigazgatója.

 
A Vodafone és a Magyar Telekom összefogása a Föld Órája 2009 akcióban kiemelkedő példát mutat más vállalatoknak. Bár a WWF nemzetközi és hazai szinten is nagyon sok céggel működik együtt, ritkán fordul elő, hogy konkurrensek sorakoznának fel egy környezetvédelmi akció mögé. Büszkék vagyunk rá, és nagyon örülünk, hogy vannak dolgok, amiben még ők is egyetértenek. – mondta Csáki Roland, a WWF kommunikációs igazgatója.

A klímavédelem a Vodafone Csoport fenntarthatósági stratégiájának egyik kulcstémája, a
világ egyik vezető mobilszolgáltatója többek között vállalta, hogy 2020-ra 50 százalékkal csökkenti széndioxid kibocsátását a 2006/2007-es adatokhoz viszonyítva. Egy mobilszolgáltató hálózatának energiaigénye leginkább az úgynevezett bázisállomások fogyasztásából tevődik össze. A Vodafone folyamatosan ösztönzi távközlési beszállítóit energiatakarékosabb eszközök és rendszerek folyamatos fejlesztésére, a beszerzések során jelentős figyelmet fordít a megajánlott berendezése
a föld órja
k energiahatékonyságának vizsgálatára. Ezen túl energiahatékonysági intézkedésekkel, példá
ul alacsonyabb működési hőmérséklet beállításával és a hűtés során a külső levegő használatával (szabadlevegős hűtés) is igyekszik csökkenteni energiafogyasztását. A vállalat a munkatársak környezettudatosságának növelését is fontosnak tartja. Az asztali számítógépeknél, a kapcsolható világítással rendelkező helyiségekben, valamint a nyomtatószigeteknél felhívásokat helyeztek el, melyek a Vodafone Magyarország környezetterhelésének mértékére és az itt dolgozók egyéni felelősségére hívják fel a figyelmet.
Az „Earth Hour” (Föld Órája) 2007-ben Ausztráliából, Sydney-ből indult, és két év alatt világméretű mozgalommá nőtte ki magát. 2008-ban már több mint 100 millió ember csatlakozott és kapcsolta le felesleges világítását a megadott időpontban. A WWF által elindított nemzetközi kezdeményezéshez idén a Vodafone Magyarország is csatlakozott. Ennek keretében 2009. március 28-án 20:30 órától egy órára sötétbe borul a távközlési vállalat székházán található logó és a legtöbb vidéki márkabolt kirakata. Az „Earth Hour” eseményét megelőző napokban a Vodafone márkaboltokban vásárló ügyfelek tájékoztatást kapnak a kezdeményezésről, valamint egy-egy gyertyát ajándékba, hogy azzal világítsanak a Föld Órájában. Az akció részeként fekete háttérre vált a Vodafone honlapja, a Vodafone live! Föld Órája oldalain pedig hírek, letölthető tartalmak és további információk lesznek elérhetőek a klímaváltozással kapcsolatban. A Vodafone vezérigazgatója, dr. Beck György levélben igyekszik felhívni a vállalat partnereinek figyelmét a Föld Órájára.


Forrás: Vodafone



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.