Forgalomkorlátozások Nyomtatás
2009. április 09. csütörtök, 05:00

A Bem rakparton és a Bem téren

forgalokorlátozás
Április 7-től újabb forgalomkorlátozás várható a Bem téren, április 8-tól pedig a Bem rakparton


A Budai Duna-parti Főgyűjtőcsatorna építésének részeként a Halász utca és a Szilágyi Dezső tér közötti szakaszon folytatódik a mellékcsatornák építése, ezért április 8-tól várhatóan május 6-ig lezárják a Bem rakpart külső sávját, valamint az épületek felőli parkoló sávot. Ez idő alatt a forgalom a Duna felé eső belső sávon halad. A villamospótló és a 86-os autóbuszok Halász utcai megállóhelyét ideiglenesen a Szilágyi Dezső térre helyezik át.

A Bem tér és a Fő utca kereszteződésében elkészült az a műtárgy, amely a budai Duna-parti főgyűjtőcsatorna megforgalomkorlátozáslévő és új szakaszait kapcsolja össze. Azonban a főgyűjtőcsatorna építésének következő fázisai miatt újabb forgalomkorlátozásra kell számítani a Bem téren. Április 7-től nem lehet autóval megkerülni a Bem teret, mert a Fekete Sas és Bem József utca közötti útszakaszt lezárják. A Külügymisztérium előtt a sávszűkítést feloldják, így a Bem József utcából a Bem rakpart felé haladók már két sávon közlekedhetnek. A Bem József utcából ismét be lehet majd hajtani a Fő utcába! A Bem tér közepén átlósan haladó utat várhatóan május elején nyitják meg az Árpád fejedelem útjáról a Bem térre érkező autósok számára. A munkák előrehaladását, így az útszakasz átadását a Duna vízállása jelentősen befolyásolhatja.
Előreláthatóan május végén vonul le végleg a kivitelező a Bem térről, addig kérjük az erre közlekedők türelmét! Ezt követően mellékcsatorna építésre kerül sor a Fekete Sas utcában, várhatóan 2009 augusztusáig.

Kérjük a Bem téren és a Bem rakparton közlekedőket, hogy figyeljék a forgalmi rend változást jelző KRESZ táblákat és fokozott körültekintéssel vezessenek!

A 19-es és 41-es villamos pálya felújítása miatt a Gellért tér és Moszkva tér közötti szakaszon, a Moszkva tér irányába haladó villamosközlekedés április 9-től 10 napra szünetel. Ez idő alatt az utasokat pótló buszok szállítják.

A Budapesti Központi Szennyvíztisztító Telep és kapcsolódó létesítményei beruházás Európai Unió által elismert költsége mintegy 428,7 millió euró, amelynek 65%-át az Európai Unió finanszírozza a Kohéziós Alapból, 20%-át a magyar állam, 15%-át pedig a főváros állja.
A teljes beruházásról az ÉlőDuna projekt saját website-ján, a www.eloduna.hu oldalon olvashat.

Forrás:
ÉlőDuna Projekt

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe. Minden, ami egy vezető, cégvezető, ügyvezető igazgató életében nélkülözhetetlen: a vezetőképzés alapjai, a cégvezetés feladatai, a humánpolitika, a tőzsde, az irodavezetés – összefoglalva gyakorlatban használható ötletek a vezetői munka minden részletéhez. A Lépéselőny Virtuális Irodaház olyan, mint egy cégvezető képző, egy gyakorlati vezetőképzés a cégvezetés részére, hogyan foglalkozzon cégével, hogy hatékony legyen és több profitot termeljen.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.